Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Client Support Specialist with Spanish, Italian, German, Dutch, Norwegian or Swedish

nr ref: 45/5/2024/AK
Konsultant prowadzący: Anna Kashytska
Kraków (małopolskie)
7 maja 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Mid/Senior Client Support Specialist with Spanish, Italian, German, Dutch, Norwegian or Swedish

Due to the expansion of our client's operations in Krakow, we are looking for professionals with fluent knowledge of Spanish, Italian, Dutch, German, Swedish or Norwegian languages to join the Client Support department

Responsibilities:

  • Providing front-line support to our clients via different channels of communication

  • Answering queries from our client base on all of our products, platforms, and accounts

  • Resolving trade queries and disputes

  • Providing clients with technical support with our front-end platforms and chart packages

  • Conducting audit checks and client administration tasks

  • Participating in and running various local and international projects or initiatives

Requirements:

  • Fluency in Norwegian, Spanish, Italian, Dutch, German, Swedish - C1
  • Fluency in English - B2/C1

  • Previous experience in customer support environment/contact with clients

  • A logical and analytical approach to problem-solving
  • Strong organizational and time management skills
  • Literacy in MS Office

We offer:

  • Flexible working hours & hybrid working

  • Home office equipment reimbursement

  • Annual financial bonus

  • Private medical cover for you and your family/partner (Medicover)

  • Multikafeteria system (you can choose a multisport card, vouchers, etc.)

  • Life insurance (Generali)

  • Career-focused technical and leadership training in-class and online, incl. unlimited access to LinkedIn Learning platform

  • Well-being events as well as Employee Assistance Programme

  • Summer picnic, New Year party and other social events

  • 3 additional days off a year - 1 to celebrate your Birthday and 2 for voluntary wor