Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Administrator w dziale zamówień z językiem niemieckim

nr ref: 368/7/2024/AK
Konsultant prowadzący: Anna Kashytska
Kraków (małopolskie), Katowice (śląskie)
25 lipca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Administrator w dziale zamówień z językiem niemieckim

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Obsługa zamówień od momentu przygotowania oferty dla klienta, aż do wprowadzenia danych do systemu SAP, dostarczenia zamówienia klientowi oraz obsługi ewentualnych reklamacji.
  • Współpraca z innymi działami, takimi jak finanse, handlowcy, planerzy i produkcja, w celu zapewnienia płynnego procesu zamówień.
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klienta, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów i zapewnianie doskonałej obsługi klienta.
  • Wykonywanie większości zadań drogą mailową, ale także uczestniczenie w telekonferencjach, zwłaszcza w przypadku eskalacji.

Wymagania pracodawcy:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Doświadczenie w obszarze Order Management, Sales, Zarządzaniu łańcuchem dostaw, Supply Chain lub Order to Cash, Purchasing minimum rok będzie konieczne (min. rok).
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej będzie dużym atutem.
  • Znajomość systemu SAP lub innych narzędzi związanych z obsługą zamówień będzie mile widziana.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji, zarówno pisemnej, jak i ustnej.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity, takie jak prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i programach rozwojowych, które pomogą Ci poszerzyć swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie w obszarze zarządzania danymi.
  • Przyjazną atmosferę pracy, gdzie wartościujemy innowacyjność, współpracę i otwartość na nowe pomysły.
  • Profesjonalny zespół, który jest gotowy do dzielenia się wiedzą i wspierania Cię w realizacji celów.
  • Możliwość współpracy z międzynarodowymi zespołami, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności językowe oraz zdobyć cenne doświadczenie międzykulturowe.
  • Bonusy roczne i dodatkowe dni wolne z okazji urodzin.
  • 200 zł dodatku miesięcznie za pracę z domu.