Customer Care Specialist with German or Dutch
nr ref: 384/3/2024/KWW Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Codzienna praca z klientem biznesowym
- Przeprowadzanie przeglądów umów dotyczących zamówień/harmonogramów i przetwarzanie ich w systemie SAP
- Realizacja zamówień
- Przetwarzanie zapytań o oferty cenowe
- Obsługa zwrotów klientów
- Prowadzenie regularnych przeglądów z bazą klientów w celu omówienia terminowości dostaw, zaległości i innych ogólnych problemów wsparcia
- Przeglądanie, realizacja i wysyłka wszystkich istotnych raportów związanych z zamówieniami
- Udzielanie odpowiedzi na pytania techniczne klientów w miarę potrzeb, korzystając z wewnętrznych źródeł referencyjnych technicznych i proponowanie alternatyw przy użyciu dostępnych zasobów
Aplikuj jeżeli posiadasz:
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość niemieckiego lub niderlandzkiego (co najmniej na poziomie C1)
- Znajomość programu SAP oraz pakietu MS Office, Salesforce.com oraz wiedza z zakresu łańcucha dostaw lub logistyki będzie dodatkowym atutem
- Dobre zarządzanie czasem oraz umiejętność priorytetowania zadań
- Umiejętności rozwiązywania problemów oraz negocjacyjne są niezbędne
- Minimum 1-2 lata doświadczenia na stanowiskach związanych z Customer Service/ Collection/ Supply Chain/ Procurement
Oferujemy:
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru
- Elastyczne godziny pracy
- Nowoczesne i komfortowe biuro z strefą relaksu
- Dodatkowy dzień wolny na Twoje urodziny
- Pracę w zespole, w którym dobra atmosfera i duch zespołowy są jedną z największych wartości
- Bonusy roczne oraz uznaniowe
- Możliwości awansów wewnętrznych