Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Customer Orders Specialist with German

nr ref: /91/07/2023/PW
Konsultant prowadzący: Piotr Wiśniewski
Kraków (małopolskie)
3 kwietnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Znasz język niemiecki na poziomie minimum B2+/C1 oraz angielski na poziomie B2?

Masz za sobą doświadczenie w kontakcie klientem w takich obszarach jak Customer Service, Logistyka, Supply Chain, zamówienia lub podobne, jesteś osobą wielozadaniową i nie boisz się pracy pod presją czasu, w dodatku lubisz pracę w międzynarodowym środowisku? Zatem zaaplikuj już dziś! 

                                              Customer Order Specialist with German

Lokalizacja: Kraków

Forma umowy: UoP

Rodzaj pracy: hybrydowa

Start pracy: ASAP

Liczba otwartych pozycji: 12

 

Twoje obowiązki:

- koordynacja całego procesu realizacji zamówień w SAP: dane podstawowe, ceny, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty

- terminowe odpowiadanie na różne zapytania i prośby ad hoc związane z zarządzaniem zamówieniami, pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów

- zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z macierzystymi zakładami i magazynami zlokalizowanymi w Europie

- codzienna współpraca z działami Sprzedaży, Finansów SCC, Logistyki, Kierownikami Produktów, Produkcją (na różnych poziomach) w celu znalezienia najlepszych rozwiązań i zaspokojenia potrzeb klientów

Wymagania:

- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+/C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2)

- wcześniejsze doświadczenie w jednym z obszarów: Customer Service, Logistyka, Supply Chain, Order Management lub OTC, najlepiej w firmie z obszaru SSC/BPO

- umiejętność pracy w zespole i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów

- dobra znajomość SAP

- świetna orientacja w pracy w szybko zmieniającym się i międzynarodowym środowisku

Co oferujemy:

- praa w dynamicznie rozwijającej się firmie

- szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczenie zdobyte we współpracy z ekspertami

- stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę

- hybrydowy system pracy w Krakowie (konieczność pojawiania się w biurze 1 raz w tygodniu, dla osób spoza Krakowa 2-3 razy w miesiącu)

- opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie

- nowoczesne biuro zlokalizowane w centrum Krakowa

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (video interview + test językowy)

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

 

Czym jest Antal?

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.