Customer Service Specialist (Service Desk)
nr ref: 291/8/2024/SMW Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Duties:
- Supporting Clients
- Reporting & making service requests
- Suggesting & implementing solutions to Clients
- Reporting the results to superiors
- Documentation management
- Suggesting potential improvements
Requirements:
- Advanced command of English (min. B2 level)
- Very good knowledge of Microsoft Operating Systems
- Previous experience in helpdesk/ service desk/ customer service roles will be an asset
- Excellent time - management / communication / organizational skills
- Strong analytical skills
The offer:
- Genuine impact on optimization and development of the process and teamwork
- Responsibility for services on a global scale
- Full-time employment contract
- Benefits
- Working in a modern and friendly international environment
- Possibility to take part in additional international projects