Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Customer Service Specialist (Service Desk)

nr ref: 291/8/2024/SM
29 sierpnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Duties:

  • Supporting Clients
  • Reporting & making service requests
  • Suggesting & implementing solutions to Clients
  • Reporting the results to superiors
  • Documentation management
  • Suggesting potential improvements

 

Requirements:

  • Advanced command of English (min. B2 level)
  • Very good knowledge of Microsoft Operating Systems
  • Previous experience in helpdesk/ service desk/ customer service roles will be an asset
  • Excellent time - management / communication / organizational skills
  • Strong analytical skills

 

The offer:

  • Genuine impact on optimization and development of the process and teamwork
  • Responsibility for services on a global scale
  • Full-time employment contract 
  • Benefits
  • Working in a modern and friendly international environment
  • Possibility to take part in additional international projects