W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Together with our Client, a Scandinavian company from the wellness industry, we are building a new team dedicated to the Customer Service area. If you have experience in contact with clients (B2B, B2C), you speak fluent Hungarian and your goal is to join a company that values health, wellbeing and great teamwork - read the offer and apply.
As a Customer Service Specialist you will:
- provide excellent customer service and ensure customer satisfaction
- support customers (retail and partners) via different channels: phone, e-mail and chat on the dedicated market
- manage customer database and prepare reports
- solve invoice cases and cooperate with other departments when necessary
- manage claims
- build relationships built on open communication
Who you are?
- fluent knowledge of Hungarian, both written and spoken
- very good level of English - this is our corporate language
- previous experience in customer service or similar roles
- openness and kindness
- excellent communication skills
Our offer for you:
- contract of employment
- opportunity to be a part of a new team and new brand on the 3city market
- private medical care
- co-financing of sports activities
- hybrid model of work
- integration events
- access to corporate products