Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Customer Service Specialist with Hungarian or Romanian

nr ref: 297/3/2024/OP
Konsultant prowadzący: Oliwia Ploska
20 marca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Customer Service Specialist with Hungarian or Romanian

For our client - a leading Scandinavian company, we are looking for Specialists with languages to join a newly established office in Gdansk for the position of Customer Service/Order Management Specialists

 

Responsibilities:

  • Ensure customer satisfaction and provide professional Customer Support via phone, chat, and email
  • Perform administrative tasks such as customer database management, invoice processing, order modifications
  • Manage customer queries and claims
  • Cooperate with colleagues from other areas in the organization, such as partners Support, Logistics, Finance, IT
    Registration, deviation handling, and follow-up work.
  • Building sustainable relationships of trust through open and interactive communication

Requirements: 

  • Fluency in Hungarian or Romanian
  • At least B2 level of English 
  • Experience of working with Customer Service environment 
  • A customer centric & solution-oriented approach
  • A can-do attitude
  • Strong communication skills - ability to communicate clearly and use positive language
  • Effective & attentive listening skills to help understand and respond to the needs of others
  • High degree of accuracy and attention to detail

We offer:

  • Competitive salary compensation
  • Private medical healthcare
  • Great system of bonuses, including co-financing sports activities
  • Hybrid model of work in Gdańsk or Kraków
  • Integration events
  • Corporate products