W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Nadzór oraz wdrażanie specyficznych wymagań klienta
- Ścisła współpraca z działem produkcyjnym, raportowanie i analiza dot. niezgodności oraz problemów
- Prowadzenie działań mających na celu poprawę jakości na liniach produkcyjnych
- Ciągłe doskonalenie poprzez analizę oraz działania mające na celu rozwiązywanie problemów w celu podjęcia działań naprawczych
- Zarządzanie oraz udział w audytach klientów i dostawców
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe techniczne z obszaru jakości, produkcji
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata w branży motoryzacyjnej
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (B2)
- Znajomość standardów jakości i narzędzi w przemyśle motoryzacyjnym (8D, FMEA, VDA, ISO TS)
- Umiejętność zarządzania projektami (APQP, PPAP)
- Orientacja na jakość, cel klienta (8D)
OFERUJEMY:
- Pracę w dynamicznym i rozwijającym się środowisku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną.
- Przyjazną atmosferę pracy.