Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

IT Administrator with German

nr ref: 41/3/2024/AS
Konsultant prowadzący: Anna Szwangruber
Gdańsk (pomorskie)
4 marca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Masz za sobą pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chciałbyś rozwijać się w obszarze IT?

Znasz bardzo dobrze język niemiecki, a także język angielski?

Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!

 

 

IT Administrator z językiem niemieckim


Lokalizacja: Gdańsk

Forma umowy: B2B lub UoP

Rodzaj pracy: hybrydowa

Start pracy: ASAP

Liczba otwartych pozycji: 1

 

Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:

  • Zapewnienie pierwszej linii pomocy technicznej, odpowiadanie na zapytania dotyczące pomocy technicznej przez telefon, e-mail, czat i Internet w określonych językach i języku angielskim.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta w przypadku wszystkich zapytań dotyczących wsparcia i przestrzeganie wszystkich zasad zarządzania usługami.
  • Przejmowanie odpowiedzialności za problemy użytkowników i bycie proaktywnym podczas rozwiązywania problemów użytkowników.
  • Rejestrowanie/weryfikacja danych klienta zgodnie z procesem stosowanym dla każdego klienta
  • Identyfikacja problemu i kategoryzowanie/nadanie priorytetu incydentowi
  • Tworzenie zgłoszenia w narzędziu ITSM
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne.
  • Umiejętność efektywnej pracy w rozproszonym zespole i indywidualnie.
  • Tworzenie zgłoszeń podrzędnych i oznaczanie ich biletem problematycznym

 

Aplikuj jeśli cechuje Cię:

  • Minimum pół roku doświadczenia w Service Desk/Wsparcie IT w globalnej organizacji.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego
  • Wiedza na temat obsługi klienta i zarządzania rozmowami telefonicznymi/czatami z klientami ze znajomością języka na poziomie co najmniej B2
  • Podstawowa znajomość Active Directory, Outlook, Win 10, 11, sprzętu komputerowego i przeglądarek.
  • Umiejętności logicznego rozumowania, wysoka jakość obsługi klienta, umiejętność pracy w zespole

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmiefirmie
  • Kontrakt B2B lub UoP na 6 miesięcy z możliwością pozostania na stałe
  • Hybrydowy system pracy
  • Opieka medyczna, karta Multisport
  • Wyjątkowo przyjazna atmosfera pracy i wsparcie zespołu

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (interview + test językowy)

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

 

Czym jest Antal?

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.