Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU

nr ref: 347/9/2024/MB/88348
Konsultant prowadzący: Magdalena Balicka
27 września 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego klienta, prestiżowej firmy z branży Beauty, poszukujemy ambitnej, kreatywnej osoby na stanowisko Kierownika Działu Marketingu, która będzie zarządzać zespołem oraz kreować i wdrażać strategie marketingowe, wspierając rozwój naszej firmy. Jeśli szukasz pracy pełnej wyzwań i masz doświadczenie w kierowaniu zespołem – ta oferta jest dla Ciebie!

Twoje zadania:

  1. Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Marketingu:
  • Delegowanie i weryfikacja zadań
  • Ustalanie priorytetów i terminów
  • Dbanie o przepływ informacji i efektywną organizację pracy (np. automatyzacje w Bitrix)
  • Budowanie wysokiego morale i motywowanie zespołu
  • Rekrutacja nowych członków zespołu
  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej:
    • Tworzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketingowych, SMS
    • Nadzór nad strategią automatyzacji e-mail marketingu
    • Wybór odpowiednich kanałów marketingowych, tworzenie harmonogramów działań
  • Współpraca z Działem Handlowym:
    • Koordynacja działań marketingowych, tworzenie wspólnych strategii
  • Organizacja sesji zdjęciowych i nagrań:
    • Wybór podwykonawców, budżetowanie, nadzór nad przebiegiem sesji
  • Tworzenie content planu pod SEO:
    • Linkbuilding, tworzenie treści SEO, kalendarz promocji
  • Monitorowanie efektywności działań:
    • Analiza i optymalizacja wyników kampanii przy użyciu narzędzi takich jak Google Analytics

    Wymagania:

    • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym
    • Odwaga we wdrażaniu nowych pomysłów i umiejętność podejmowania decyzji
    • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
    • Inicjatywa i proaktywne podejście do wyzwań
    • Znajomość narzędzi marketingowych (Google Ads, Facebook Ads, SEO, Google Analytics)
    • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie
    • Kreatywność oraz zaangażowanie w realizację celów biznesowych

    Oferujemy:

    • Hybrydowy system pracy - biuro w Rzeszowie
    • Możliwość rozwoju: Będziesz mieć realny wpływ na strategię marketingową firmy
    • Umowa o pracę lub B2B – dostosujemy formę zatrudnienia do Twoich potrzeb
    • Praca pełna wyzwań – codziennie będziesz mierzyć się z nowymi, ekscytującymi zadaniami
    • Wsparcie doświadczonego managera – otrzymasz pomoc i mentoring w trakcie swojej pracy
    • Zgrany, pomocny zespół – pracujemy w atmosferze współpracy i wzajemnego wsparcia
    • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i umiejętności

    Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoje pomysły mają znaczenie, a codzienna praca jest dynamiczna i pełna wyzwań, zapraszam do aplikowania!