Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Kierownik Działu Obsługi Klienta

nr ref: 390/3/2024/AH
Konsultant prowadzący: Anna Hernik
Warszawa (mazowieckie)
29 marca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta z sektora finansowego poszukujemy Kierownika Zespołu Obsługi Klienta.

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Zarządzanie, wsparcie i rozwój zespołu obsługi klienta;
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie konkretnych celów działu oraz zapewnienie spełnienia oczekiwań Klientów;
  • Nadzór nad procedurami administrowania produktami finansowymi oferowanymi przez firmę;
  • Koordynowanie procesu rozpatrywania reklamacji i realizacji dyspozycji składanych przez klientów;
  • Testowanie i zatwierdzanie zmian w systemach informatycznych pod kątem ich funkcjonalności biznesowej;
  • Przygotowywanie raportów i analiza danych z obsługi klienta w celu usprawnienia procesów, optymalizacji alokacji zasobów oraz zwiększenia efektywności i satysfakcji klientów;
  • Dążenie do doskonałości operacyjnej oraz ciągłe doskonalenie procesów;
  • Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów firmy.

 

WYMAGANIA:

  • Minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta;
  • Udokumentowane doświadczenie w optymalizacji procesów obsługi klienta – analiza, usprawnienia procesów, rozwój cyfrowych kanałów obsługi, AI;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i werbalne, umożliwiające skuteczne przekazywanie informacji wewnętrznym i zewnętrznym interesariuszom;
  • Silne umiejętności w zakresie coachingu i przywództwa;
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

 

OFERUJEMY:

  • Pracę w modelu hybrydowym;
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta lunchowa, zajęcia językowe itp.);
  • Samochód służbowy wraz z miejscem parkingowym.