Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Kontroler - Audytor Wewnętrzny (m/k) - sektor real estate

nr ref: 329/2/2024/JS
Konsultant prowadzący: Jacek Szpakowski
Warszawa (mazowieckie)
23 lutego 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta, rozpoznawanej firmy z sektora nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko Kontroler - Audytor Wewnętrzny (m/k).

Jest to samodzielna rola, która będzie raportowała bezpośrednio do CEO.

Zakres obowiązków:

  • Audyt finansowy polegający na sprawdzaniu czy sprawozdania finansowe zostały sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrzną polityką rachunkowości

  • Nadzór i prowadzenie procesu zarządzania zgodnością w Spółce

  • Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka

  • Śledzenie i analiza zmian w przepisach prawnych oraz norm branżowych

  • Bieżące monitorowanie otoczenia prawnego, identyfikowanie ryzyk i raportowanie ewentualnych naruszeń

  • Przygotowywanie raportów dla kierownictwa i organów regulacyjnych w sprawie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami

  • Analiza umów, dokumentów w tym sprawozdań finansowych i działań pod kątem zgodności z prawem

  • Udział w doraźnych projektach, w tym projektach doradczych, mających na celu określenie możliwości poprawy kontroli wewnętrznej, promowanie najlepszych praktyk

  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji

  • Ocena ryzyka w związku ze zidentyfikowanymi nieprawidłowościami

  • Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka

  • Analiza zgodności funkcjonujących procedur i procesów wewnętrznych w świetle obowiązujących regulacji prawnych i wytycznych

 

Nasze wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze audytu

  • Wykształcenie ekonomiczne

  • Umiejętność analitycznego myślenia

  • Znajomość przepisów oraz regulacji z zakresu Compliance

  • Dokładność i umiejętność weryfikowania danych pod względem ich jakości

  • Skrupulatność, dokładność oraz zdolność do podejmowania decyzji w sytuacjach wymagających szybkiego działania

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

 

Klient oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną formę zatrudnienia

  • Pakiet socjalny (Kafeteria, MultiSport, budżet szkoleniowy, system zniżek pracowniczych)

  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko

  • Nowoczesne biuro

  • Darmowy parking dla pracowników

  • Praca w firmie z ugruntowaną pozycją, z perspektywą na rozwój i długoterminową współpracę