Kontroler - Audytor Wewnętrzny (m/k) - sektor real estate
nr ref: 329/2/2024/JSW Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego Klienta, rozpoznawanej firmy z sektora nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko Kontroler - Audytor Wewnętrzny (m/k).
Jest to samodzielna rola, która będzie raportowała bezpośrednio do CEO.
Zakres obowiązków:
-
Audyt finansowy polegający na sprawdzaniu czy sprawozdania finansowe zostały sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrzną polityką rachunkowości
-
Nadzór i prowadzenie procesu zarządzania zgodnością w Spółce
-
Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka
-
Śledzenie i analiza zmian w przepisach prawnych oraz norm branżowych
-
Bieżące monitorowanie otoczenia prawnego, identyfikowanie ryzyk i raportowanie ewentualnych naruszeń
-
Przygotowywanie raportów dla kierownictwa i organów regulacyjnych w sprawie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami
-
Analiza umów, dokumentów w tym sprawozdań finansowych i działań pod kątem zgodności z prawem
-
Udział w doraźnych projektach, w tym projektach doradczych, mających na celu określenie możliwości poprawy kontroli wewnętrznej, promowanie najlepszych praktyk
-
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji
-
Ocena ryzyka w związku ze zidentyfikowanymi nieprawidłowościami
-
Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka
-
Analiza zgodności funkcjonujących procedur i procesów wewnętrznych w świetle obowiązujących regulacji prawnych i wytycznych
Nasze wymagania:
-
Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze audytu
-
Wykształcenie ekonomiczne
-
Umiejętność analitycznego myślenia
-
Znajomość przepisów oraz regulacji z zakresu Compliance
-
Dokładność i umiejętność weryfikowania danych pod względem ich jakości
-
Skrupulatność, dokładność oraz zdolność do podejmowania decyzji w sytuacjach wymagających szybkiego działania
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Klient oferuje:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną formę zatrudnienia
-
Pakiet socjalny (Kafeteria, MultiSport, budżet szkoleniowy, system zniżek pracowniczych)
-
Przyjazne, międzynarodowe środowisko
-
Nowoczesne biuro
-
Darmowy parking dla pracowników
-
Praca w firmie z ugruntowaną pozycją, z perspektywą na rozwój i długoterminową współpracę