W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego klienta, grupy kapitałowej z branży produkcyjno-handlowej z Centralą we Wrocławiu poszukuję doświadczonej osoby do działu kontrolingu. Będziesz m in.uczestniczyć w wewnętrznych spotkaniach a twoja rola bedzie mocno operacyjna dzięki czemu będziesz mieć realny wpływ na biznes.
Dołączysz także do zespołu, w którym praca zespołowa oraz dobra atmosfera zarówno w pracy jak i po pracy jest bardzo ważna.
Zadania:
- Sporządzanie budżetów średnio- i długoterminowych na poziomie spółek zależnych
- Kontrola i analiza realizacji zadań budżetowych, kontrola i ocena poprawności dokumentacji finansowej pod kątem formalnej i merytorycznej zgodności z przyjętymi normami i obowiązującymi przepisami
- Przeprowadzanie audytów w spółkach zależnych, monitorowanie realizacji rekomendacji poaudytowych,
- Nadzorowanie sprawozdawczości ze spółek zależnych pod kątem przygotowania skonsolidowanego sprawozdania Grupy
- Monitoring majątku obrotowego – m.in. weryfikacja pod kątem przestrzegania grupowej polityki rachunkowości oraz procedur wewnętrznych
- Badanie danych finansowych pochodzących z różnych źródeł, będących podstawą do tworzenia planów, wycen oraz sprawozdań i prognoz finansowych
- Opracowywanie i wdrażanie zasad polityki finansowej oraz rekomendacji w zakresie działań zwiększających efektywność działalności spółek oraz ograniczających ryzyka związane z ich funkcjonowaniem
- Bieżące prognozy i analizy; kosztów, przedsięwzięć inwestycyjnych, odchyleń w szczególności wymagane w związku ze zmianami strategicznymi i właścicielskimi
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- Min. 3-letnie doświadczenie w dziale finansów lub kontrolingu oraz zrozumienie procesów gospodarczych zachodzących w spółkach kapitałowych,
- Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- Kreatywność i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań,
- Umiejętność planowania i zarządzania czasem,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
- Gotowość do wyjazdów służbowych 1x m-ąc (obszar Europy).
Oferujemy:
- Udział w ciekawych międzynarodowych projektach
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Benefity: prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe;