Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Payroll Analyst with German (part-time job)

nr ref: 44/6/2024/SM
Konsultant prowadzący: Sylwia Moskwa
Warszawa (mazowieckie)
5 czerwca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Job decription:

  •        Managing and supporting the process of planned remuneration calculation in accordance with EMEA procedures
  •        Contact with the Tax Office, health care institutions and other entities
  •        Resolving queries regarding employee salaries
  •        Collaborate with HR, Finance and other departments to ensure timely and accurate payroll calculations
  •        Continuing cooperation with payroll service providers to ensure the best quality of services
  •        Promoting a culture of continuous improvement by optimizing, standardizing and automating processes in collaboration with the EMEA Payroll team
  •        Cooperation with internal and external auditors
  •        Performing accounting activities related to payroll (preparation and posting of journals, month-end closing, reconciliation)
  •        Pension payment processing, cost review and payment reconciliation
  •        Documentation update

Requirements:

  •        Minimum of 3 years of experience in an internal payroll department in an international shared services center
  •        Knowledge of the Accurat HCM system is crucial
  •        Excellent knowledge of labor law in the DACH countries
  •        Advanced knowledge of English and German
  •        Education in payroll, accounting, business management or related field
  •        Knowledge of SuccessFactors, ServiceNow and SAP will be an added advantage
  •        Excellent customer service skills
  •        Analytical skills and ability to solve problems
  •        Willingness to travel for business up to 20% of working time

 

The offer:

  •        Work in a successful well-organized international organization
  •        Full-time employment contract
  •        Attractive benefits
  •        Professional trainings & development
  •        Working in modern and friendly environment