Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Personal Assistant

nr ref: 199/10/2024/JC/88626
Konsultant prowadzący: Joanna Cieślik
Warszawa (mazowieckie)
16 października 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Naszym Klientem jest bardzo rozpoznawalna organizacja, zarówno na rynku polskim, oraz międzynarodowym.

Asystent/ka Personalny/-a odpowiada za wspieranie właściciela spółki – osoby publicznej, medialnej.

Zadania obejmują zarówno sferę zawodową, jak i prywatną. W kontekście zawodowym zarządza harmonogramem właściciela, organizuje spotkania, podróże oraz koordynuje komunikację i projekty. W sferze prywatnej Asystent/ka zajmuje się codziennymi potrzebami rodziny, organizuje wydarzenia, planuje prywatne podróże, dba o logistykę oraz obsługę osobistą członków rodziny, dbając o ich komfort i dyskrecję.

 

Zadania:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań prywatnych i zawodowych właścicieli.
  • Organizowanie i koordynowanie podróży (rezerwacja biletów, hoteli, transportu).
  • Planowanie eventów i spotkań biznesowych, koordynowanie zaproszeń, rezerwacja miejsc, catering oraz dbanie o przebieg wydarzeń.
  • Utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi, przyjaciółmi, współpracownikami.
  • Reprezentowanie właścicieli i dbanie o pozytywny wizerunek rodziny w kontaktach z otoczeniem biznesowym, towarzyskim, medialnym.
  • Ochrona prywatności właścicieli i ich rodziny, zarządzanie poufnymi informacjami.
  • Współpraca z osobami pracującymi w spółkach z grupy kapitałowej przy tematach operacyjnych.
  • Koordynacja VIP-ów oraz gości specjalnych podczas wydarzeń.
  • Zarządzanie innymi bieżącymi i codziennymi sprawami związanymi z rodziną właścicieli

 

Wymagania:

  • Gotowość do pracy stacjonarnej oraz pracy w niestandardowych godzinach, w tym w weekendy i wieczory, oraz do wyjazdów służbowych.
  • Szybkie reagowanie na nieprzewidziane sytuacje i elastyczne zarządzanie harmonogramem.
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, np. w pracy przy bezpośrednim wparciu właścicieli lub zarządów, również w sprawach osobistych.
  • Mile widziani kandydaci z branży o dużej dynamice np. eventowa, medialna, hotelarska.
  • Doskonała organizacja pracy oraz zdolność do zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
  • Wyższe wykształcenie oraz wysoki poziom kultury osobistej i odpowiedzialności.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

 

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o bardzo rozpoznawalnej marce na polskim rynku.
  • Rynkowe wynagrodzenie.
  • Opcja opieki medycznej i karty Multisport.
  • Możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę bądź B2B.
  • Możliwość bezpośredniej współpracy z top managementem oraz VIP-ami zapraszanymi przy okazji licznych wydarzeń.
  • Pracę w przyjaznym, kreatywnym i zaangażowanym zespole współpracowników.
  • Wysoka kultura organizacyjna.
  • Zniżki na produkty firmy.
  • Parking pracowniczy.