W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Naszym Klientem jest bardzo rozpoznawalna organizacja, zarówno na rynku polskim, oraz międzynarodowym.
Asystent/ka Personalny/-a odpowiada za wspieranie właściciela spółki – osoby publicznej, medialnej.
Zadania obejmują zarówno sferę zawodową, jak i prywatną. W kontekście zawodowym zarządza harmonogramem właściciela, organizuje spotkania, podróże oraz koordynuje komunikację i projekty. W sferze prywatnej Asystent/ka zajmuje się codziennymi potrzebami rodziny, organizuje wydarzenia, planuje prywatne podróże, dba o logistykę oraz obsługę osobistą członków rodziny, dbając o ich komfort i dyskrecję.
Zadania:
- Prowadzenie kalendarza spotkań prywatnych i zawodowych właścicieli.
- Organizowanie i koordynowanie podróży (rezerwacja biletów, hoteli, transportu).
- Planowanie eventów i spotkań biznesowych, koordynowanie zaproszeń, rezerwacja miejsc, catering oraz dbanie o przebieg wydarzeń.
- Utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi, przyjaciółmi, współpracownikami.
- Reprezentowanie właścicieli i dbanie o pozytywny wizerunek rodziny w kontaktach z otoczeniem biznesowym, towarzyskim, medialnym.
- Ochrona prywatności właścicieli i ich rodziny, zarządzanie poufnymi informacjami.
- Współpraca z osobami pracującymi w spółkach z grupy kapitałowej przy tematach operacyjnych.
- Koordynacja VIP-ów oraz gości specjalnych podczas wydarzeń.
- Zarządzanie innymi bieżącymi i codziennymi sprawami związanymi z rodziną właścicieli
Wymagania:
- Gotowość do pracy stacjonarnej oraz pracy w niestandardowych godzinach, w tym w weekendy i wieczory, oraz do wyjazdów służbowych.
- Szybkie reagowanie na nieprzewidziane sytuacje i elastyczne zarządzanie harmonogramem.
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, np. w pracy przy bezpośrednim wparciu właścicieli lub zarządów, również w sprawach osobistych.
- Mile widziani kandydaci z branży o dużej dynamice np. eventowa, medialna, hotelarska.
- Doskonała organizacja pracy oraz zdolność do zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- Wyższe wykształcenie oraz wysoki poziom kultury osobistej i odpowiedzialności.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w organizacji o bardzo rozpoznawalnej marce na polskim rynku.
- Rynkowe wynagrodzenie.
- Opcja opieki medycznej i karty Multisport.
- Możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę bądź B2B.
- Możliwość bezpośredniej współpracy z top managementem oraz VIP-ami zapraszanymi przy okazji licznych wydarzeń.
- Pracę w przyjaznym, kreatywnym i zaangażowanym zespole współpracowników.
- Wysoka kultura organizacyjna.
- Zniżki na produkty firmy.
- Parking pracowniczy.