Senio Payroll Specialist with Dutch
nr ref: 393/9/2024/AS/88394W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Masz już doświadczenie w obszarze Payrollu i chciałbyś/chciałabyś nadal rozwijać się w międzynarodowym projekcie?
Znasz języki niderlandzki i angielski na poziomie minimum B2?
Interesuje Cię praca w modelu hybrydowym w Warszawie?
Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!
Payroll Specialist with Dutch
Lokalizacja: Warszawa
Forma umowy: UoP
Rodzaj pracy: hybrydowa
Start pracy: ASAP
Liczba otwartych pozycji: 1
Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:
- Zapewnienie dokładnych i terminowych wypłat pracownikom, głównie w Holandii oraz innych krajach.
- Wsparcie w procesie sporządzania raportów płacowych i podatkowych za granicą dla krajów objętych regionem EMEA.
- Zarządzanie zgłoszeniami i rozwiązywanie problemów dla krajów regionu EMEA. Komunikacji z zewnętrznymi dostawcami usług płacowych i zespołami HR odnośnie zapytań pracowników.
- Współpracuj z innymi działami aby zapewnić płynną realizację procesów, cykli i projektów płacowych.
- Bycie perwszym punktem kontaktowym z dostawcami usług płacowych w regionie EMEA w podległych.
- Ścisła współpraca ze starszymi specjalistami ds. płac, wsparcie lokalne w razie potrzeby.
- Wspólpraca z managerami i wsparcie we wdrożeniu Total Rewards i Global Payment Department.
Aplikuj jeśli cechuje Cię:
- Biegła znajomość języka angielskiego i niderlandzkiego (min. B2).
- Licencjat w dziedzinie rachunkowości, finansów lub pokrewnej dyscypliny.
- Minimum roczne doświadczeniem w zakresie płac – kraje EMEA, ze szczególnym uwzględnieniem holenderskich płac.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i ustalania priorytetów.
Co możemy Ci zaoferować?
- Kariera w międzynarodowej firmie.
- Możliwość wzięcia udziału w międzynarodowych projektach i zdobycia doświadczenia w różnorodnych biznesach.
- Wewnętrzny program szkoleniowy.
- Zestaw świadczeń socjalnych do wyboru.
- Praca hybrydowa (4 dni z biura w Warszawie).
Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:
1. Skontaktuje się z Tobą konsultantka Antal, która przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.
2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (rozmowa telefoniczna z HR, spotkanie rekrutacyjne w aplikacji MS. Teams, weryfikacja znajomości języków).
3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!
Czym jest Antal?
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.
Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?
Bezpłatne wsparcie kariery!
Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.