Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Senio Payroll Specialist with Dutch

nr ref: 393/9/2024/AS/88394
Konsultant prowadzący: Anna Szwangruber
27 września 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Masz już doświadczenie w obszarze Payrollu i chciałbyś/chciałabyś nadal rozwijać się w międzynarodowym projekcie?

Znasz języki niderlandzki i angielski na poziomie minimum B2?

Interesuje Cię praca w modelu hybrydowym w Warszawie?

Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!

 

 

Payroll Specialist with Dutch


Lokalizacja: Warszawa

Forma umowy: UoP

Rodzaj pracy: hybrydowa

Start pracy: ASAP

Liczba otwartych pozycji: 1

 

Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:

  • Zapewnienie dokładnych i terminowych wypłat pracownikom, głównie w Holandii oraz innych krajach.
  • Wsparcie w procesie sporządzania raportów płacowych i podatkowych za granicą dla krajów objętych regionem EMEA.
  • Zarządzanie zgłoszeniami i rozwiązywanie problemów dla krajów regionu EMEA. Komunikacji z zewnętrznymi dostawcami usług płacowych i zespołami HR odnośnie zapytań pracowników.
  • Współpracuj z innymi działami aby zapewnić płynną realizację procesów, cykli i projektów płacowych.
  • Bycie perwszym punktem kontaktowym z dostawcami usług płacowych w regionie EMEA w podległych.
  • Ścisła współpraca ze starszymi specjalistami ds. płac, wsparcie lokalne w razie potrzeby.
  • Wspólpraca z managerami i wsparcie we wdrożeniu Total Rewards i Global Payment Department.

 

Aplikuj jeśli cechuje Cię:

  • Biegła znajomość języka angielskiego i niderlandzkiego (min. B2).
  • Licencjat w dziedzinie rachunkowości, finansów lub pokrewnej dyscypliny.
  • Minimum roczne doświadczeniem w zakresie płac – kraje EMEA, ze szczególnym uwzględnieniem holenderskich płac.
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i ustalania priorytetów.

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Kariera w międzynarodowej firmie.
  • Możliwość wzięcia udziału w międzynarodowych projektach i zdobycia doświadczenia w różnorodnych biznesach.
  • Wewnętrzny program szkoleniowy.
  • Zestaw świadczeń socjalnych do wyboru.
  • Praca hybrydowa (4 dni z biura w Warszawie).

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

1. Skontaktuje się z Tobą konsultantka Antal, która przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (rozmowa telefoniczna z HR, spotkanie rekrutacyjne w aplikacji MS. Teams, weryfikacja znajomości języków).

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

 

Czym jest Antal?

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.