Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Specjalista ds. BHP

nr ref: 135/4/2024/AS
Konsultant prowadzący: Alicja Sołtys
10 kwietnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby, która objęłaby nowe stanowisko, powstałe w związku z prężnym rozwojem zakładu produkcyjnego. 

SPECJALISTA DS. BHP

Lokalizacja: Okolice Kłodzka

Tryb pracy: Stacjonarna

Wymiar pracy: Pełny etat

Typ umowy: Umowa o pracę  

Poziom stanowiska: Specjalista

Praca w języku: polskim / angielskim

Zadania na stanowisku:

  • Prowadzenie szkoleń wprowadzających z zakresu BHP dla pracowników, zapewniając im kompleksową wiedzę na temat bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Przeprowadzanie analizy ryzyka zawodowego i formułowanie planów działania w obszarze BHP, identyfikując potencjalne zagrożenia i proponując odpowiednie środki zaradcze.
  • Aktualizacja wytycznych i regulacji oraz nadzór nad informowaniem pracowników o zmianach w przepisach, dbając o ich pełne zrozumienie i przestrzeganie.
  • Nadzór nad regularnymi szkoleniami BHP, zapewniając, że pracownicy posiadają aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa pracy.
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w celu realizacji działań z zakresu BHP oraz współpraca z organami zewnętrznymi w celu zapewnienia zgodności z przepisami.
  • Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych, udzielanie porad i prowadzenie szkoleń w obszarze BHP, dążąc do ciągłego podnoszenia świadomości pracowników na temat bezpieczeństwa.
  • Tworzenie dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, zapewniając pełną dokumentację działań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej incydentów, celem zapobiegania powtórnym sytuacjom i poprawy warunków bezpieczeństwa.
  • Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy, dbając o zachowanie poufności i kompletności dokumentów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie,
  • Doświadczenie zawodowe na stanowiskach o zbliżonym profilu,
  • Doskonała znajomość przepisów dotyczących BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,
  • Zrozumienie procedur i wytycznych systemu zarządzania jakością ISO 9001/ISO IATF 16949, zarządzania środowiskowego ISO 14001 oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy ISO 45001,

W ofercie pracodawcy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez szkolenia,
  • Prywatna opieka medyczna Luxmed
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych - MultiSport
  • Ubezpieczenie zdrowotne oraz program emerytalny,
  • Finansowanie kursów j. angielskiego i niemieckiego przez pracodawcę.
  • Karta lunchowa z możliwością korzystania z dowozu posiłków 6 razy dziennie. 
  • Krótsze godziny pracy w piątki :)