Specjalista ds BHP i PPOZ
nr ref: 323/3/2024/AG![Company name](/content/company-logo.webp)
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego klienta z branży FMCG szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. BHP i PPOŻ
Zakres obowiązków:
- Kontrola warunków pracy i raportowanie o wykrytych zagrożeniach zawodowych
- Przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP i prezentowanie ich przełożonemu
- Udział w odbiorach maszyn i stanowisk pracy
- Sporządzanie procedur oraz instrukcji BHP
- Ustalanie okoliczności i skutków wypadków przy pracy oraz kontrolowanie realizacji wniosków powypadkowych
- Prowadzenie rejestru i kompletowanie dokumentacji BHP
- Doradztwo w zakresie praktycznego stosowania przepisów i zasad BHP
- Ocena ryzyka zawodowego
- Udział w projektach mających na celu poprawę bezpieczeństwa w zakładzie pracy
- Inne obowiązki wynikające z rozporządzenia o służbie BHP
W zakresie ochrony przeciwpożarowej:
- Kontrola i doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i wymagań ubezpieczyciela
- Zapewnienie konserwacji i napraw instalacji przeciwpożarowych oraz podręcznego sprzętu gaśniczego
- Przeprowadzanie cotygodniowych audytów ppoż.
- Przygotowywanie planów, procedur i instrukcji dotyczących postępowania w sytuacji pożaru, wybuchu, klęski żywiołowej lub innego zagrożenia oraz ewakuacji
- Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz organizowanie próbnych ewakuacji
- Zarządzanie audytami ubezpieczyciela i nadzór nad realizacją uwag po audytach
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z przedstawicielami firmy ubezpieczeniowej
- Tworzenie Dokumentu Zabezpieczenia przed Wybuchem
- Współpraca z Państwową Strażą Pożarną i reprezentowanie firmy podczas kontroli
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Aktualne uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej
- Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Doskonała znajomość przepisów przeciwpożarowych oraz BHP
- Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Mile widziana znajomość dyrektywy ATEX i doświadczenie w szkoleniach z tego zakresu
- Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
- Zdolność praktycznego rozwiązywania problemów
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Elastyczny system czasu pracy
- Ambitną i ciekawą pracę umożliwiającą rozwój zawodowy
- Kursy językowe w celu podnoszenia kwalifikacji
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne