Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Specjalista ds BHP i PPOZ

nr ref: 323/3/2024/AG
Konsultant prowadzący: Agnieszka Grzegorczyk
23 maja 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego klienta z branży FMCG szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. BHP i PPOŻ 

Zakres obowiązków: 

  • Kontrola warunków pracy i raportowanie o wykrytych zagrożeniach zawodowych
  • Przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP i prezentowanie ich przełożonemu
  • Udział w odbiorach maszyn i stanowisk pracy
  • Sporządzanie procedur oraz instrukcji BHP
  • Ustalanie okoliczności i skutków wypadków przy pracy oraz kontrolowanie realizacji wniosków powypadkowych
  • Prowadzenie rejestru i kompletowanie dokumentacji BHP
  • Doradztwo w zakresie praktycznego stosowania przepisów i zasad BHP
  • Ocena ryzyka zawodowego
  • Udział w projektach mających na celu poprawę bezpieczeństwa w zakładzie pracy
  • Inne obowiązki wynikające z rozporządzenia o służbie BHP

W zakresie ochrony przeciwpożarowej:

  • Kontrola i doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i wymagań ubezpieczyciela
  • Zapewnienie konserwacji i napraw instalacji przeciwpożarowych oraz podręcznego sprzętu gaśniczego
  • Przeprowadzanie cotygodniowych audytów ppoż.
  • Przygotowywanie planów, procedur i instrukcji dotyczących postępowania w sytuacji pożaru, wybuchu, klęski żywiołowej lub innego zagrożenia oraz ewakuacji
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz organizowanie próbnych ewakuacji
  • Zarządzanie audytami ubezpieczyciela i nadzór nad realizacją uwag po audytach
  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z przedstawicielami firmy ubezpieczeniowej
  • Tworzenie Dokumentu Zabezpieczenia przed Wybuchem
  • Współpraca z Państwową Strażą Pożarną i reprezentowanie firmy podczas kontroli

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Aktualne uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej
  • Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Doskonała znajomość przepisów przeciwpożarowych oraz BHP
  • Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • Mile widziana znajomość dyrektywy ATEX i doświadczenie w szkoleniach z tego zakresu
  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Zdolność praktycznego rozwiązywania problemów

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Elastyczny system czasu pracy
  • Ambitną i ciekawą pracę umożliwiającą rozwój zawodowy
  • Kursy językowe w celu podnoszenia kwalifikacji
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne