Specjalista ds. obsługi klienta z językiem Francuskim
nr ref: 154/10/2024/EP/88576W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Forma zatrudnienia: UoP
Rozpoczęcie pracy: Natychmiast
Model pracy: Hybrydowy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Nasz klient to firma z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w dostarczaniu wysokiej jakości produktów i usług w branży spożywczej. Przedsiębiorstwo prowadzi działalność na międzynarodową skalę, oferując swoje rozwiązania zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Firma koncentruje się na innowacjach, zrównoważonym rozwoju oraz utrzymywaniu najwyższych standardów jakości. Dzięki swojemu podejściu do współpracy oraz rozbudowanej sieci partnerów, mój klient buduje silne i długotrwałe relacje biznesowe, co pozwala mu na stałe zwiększanie swojego zasięgu i wpływu na rynku.
-
Twoje przyszłe obowiązki
Efektywna komunikacja w formie pisemnej oraz ustnej z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi, pełniąc rolę głównego punktu kontaktowego dla przypisanych klientów.
Zarządzanie zamówieniami i dbałość o ich dokładność w obsłudze dużej liczby zamówień, zapewniając ich dokładne i terminowe wprowadzanie do systemów takich jak SAP oraz śledzenie realizacji zamówień aż do momentu wystawienia faktury.
Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów. Pomoc w problemach z fakturowaniem i innych kwestiach związanych z usługami, zapewniając podjęcie odpowiednich działań naprawczych.
Negocjacje i koordynacja z zespołami Planowania i Dystrybucji w celu zapewnienia dostępności produktów, przyspieszenia wysyłek oraz zarządzania zaległymi zamówieniami.
Orientacja na klienta – Pełna odpowiedzialność za obsługę klienta, z zachowaniem podejścia zorientowanego na klienta i dbaniem o jego pełną satysfakcję.
-
Aplikuj jeżeli:
Biegłe posługujesz się językiem francuskiego (wraz z językiem angielskim).
Posiadasz doświadczenie w branży produkcyjnej lub B2B.
Umiejętnie posługujesz się w systemie SAP.
Znajomość Salesforce będzie dodatkowym atutem.
Wyróżniasz się wysoko rozwiniętymi umiejętności komunikacyjnymi.
Potrafisz pracować analitycznie oraz rozwiązywać problemy z dużą dbałością o szczegóły.
- Oferujemy:
Elastyczne godziny pracy oraz model hybrydowy (min. 8 dni w biurze w miesiącu/ rozpoczęcie pracy między 7 a 10).
Prywatne ubezpieczenie medyczne.
System multikafeterii. Czynne zaangażowanie w rozwój kariery oraz zapewnienie szkoleń.
Premia roczna uzależniona od wyników pracy.
Karta lunchowa do wykorzystania w sklepach spożywczych i restauracjach.
Codzienna dostawa świeżych owoców i warzyw do biura.
Zniżka pracownicza na produkty firmy.
Bezpłatna konsultacja z prawnikiem raz na kwartał.