Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka słoweńskiego
nr ref: 18/7/2025/IW/91715
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka słoweńskiego
Lokalizacja: praca zdalna z terenu całej Polski
Twoje codzienne zadania:
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta (kontakt z klientami przez czat, e-mail i telefon);
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizowanie celów wyznaczonych przez klienta oraz przełożonych;
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Biegła znajomość języka słoweńskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2);
- Doświadczenie: Wymagane doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziana wiedza z zakresu medycyny;
-Technologie: Znajomość pakietu MS Office i dobre umiejętności obsługi komputera;
- Osobowość: Motywacja, entuzjazm.
Warunki pracy:
- Rodzaj umowy do wyboru (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę);
- Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce;
- Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach biznesowych;
- Pełne szkolenie wstępne przygotowujące do pracy.
Oferujemy:
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery z okazji różnych świąt (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter wspierający zdrowy styl życia;
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.