Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Specjalista/-ka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

nr ref: /61/03/2022/KR
Konsultant prowadzący: Kamil Rychlik
29 października 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Co się stanie po złożeniu przez Ciebie aplikacji?

Zadbamy o Twoją karierę!  

Na pewno wiesz, jak trudno, w obecnej sytuacji rynkowej podążać w pełni satysfakcjonującą ścieżką kariery. Szukasz nowych wyzwań? Szukasz miejsca, gdzie możesz być naprawdę sobą i gdzie liczy się Twoja motywacja i umiejętności? Konsultanci Antal na co dzień wspierają kariery setek kandydatów! Poprowadzą i Ciebie - całkowicie bezpłatnie! 

Jedna Aplikacja - Najlepsi Pracodawcy - Moc Możliwości

Do usłyszenia! :)

 

Specjalista/-ka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

 

Forma umowy: UoP

Model pracy: stacjonarnie/hybrydowo

Poziom: Junior, Mid

Lokalizacje biur: Warszawa, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Szczecin

 

 

Twój zakres obowiązków:  

  • Mailowa obsługa klientów w języku niemieckim
  • Rozwiązywanie problemów klientów dotyczących obsługi zamówień
  • Praca z dokumentami
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i zapewnianie wysokiej jakości usług    
  • Odpowiedzialność za relacje oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta 

 

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (ponad średniozaawansowany) - warunek konieczny    
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (średniozaawansowany) - warunek konieczny  
  • Komunikatywność i otwartość    
  • Wysoka kultura osobista    

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (korporacyjne np.: w branży SSC/BPO)
  • Znajomość dodatkowego języka tj.: hiszpański, francuski, holenderski lub grecki 

 

Benefity pozapłacowe:

  • Ubezpieczenie na życie  
  • Prywatna opieka medyczna  
  • Karta sportowa
  • Elastyczne godziny pracy  
  • Możliwość awansu po 6 miesiącach  
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym 
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi  
  • Wyprawka dla dziecka  
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych  
  • Bonusy i paczki świąteczne  
  • Szkolenie wdrożeniowe -  wynagrodzenie za okres szkoleniowy  
  • Stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej firmie z dużymi możliwościami rozwoju kariery zawodowej 
  • Program rekomendacji pracowników - jeżeli pomożesz znaleźć nam nowych pracowników otrzymasz dodatkowe bonusy pieniężne 
  • Miłą atmosferę w pracy, w której zapewnione są różne szkolenia i kursy 
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i posługiwania się na co dzień językami obcymi 

 

Etapy rekrutacji:

  1. Analiza CV
  2. Rozmowa z Konsultantem Antal
  3. Rozmowa z Rekruterem Klienta
  4. Test znajomości językowej (opcjonalnie)
  5. Zatrudnienie

 

 

Czym jest "Antal"? 

Firmą rekrutacyjną!   

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie!   

   

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!  

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, który utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.