Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Wsparcie klienta z Językiem Niemieckim/Francuskim/Włoskim/Hiszpańskim/Niderlandzkim lub Szwedzkim

nr ref: 175/12/2023/AS
Konsultant prowadzący: Anna Szwangruber
Kraków (małopolskie)
3 kwietnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Masz za sobą już pierwsze doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta oraz interesują Cię rynki finansowe?

Znasz doskonale język niemiecki / francuski / włoski / hiszpański / niderlandzki lub szwedzki na poziomie minimum C1 (lub wyżej), a także język angielski?

Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!

 

Wsparcie klienta 


Lokalizacja: Kraków

Forma umowy: UoP

Rodzaj pracy: hybrydowa

Start pracy: ASAP

Liczba otwartych pozycji: 5

 

Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:

  • Komunikacja z klientami różnymi kanałami:  telefon, e-mail, czat internetowy, WhatsApp i media społecznościowe
  • Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów i platform;
  • Rozwiązywanie zapytań i sporów związanych z transakcjami;
  • Obsługa i wykonywanie transakcji dla klientów telefonicznie (po odpowiednim szkoleniu) - jest to obszar jedynie wykonawczy;
  • Świadczenie klientom wsparcia technicznego związane z platformami front-endowymi i pakietami do tworzenia wykresów;
  • Przeprowadzanie kontroli audytowych i zadań administracyjnych związanych z klientami;

 

Aplikuj jeśli:

  • Posiadasz doskonałe skille związane z obsługą klienta,

  • Interesujesz się rynkami finansowymi

  • Znasz Angielski na poziomie C1, a także jeden z wymienionych języków: niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki lub szwedzki także na poziomie minimum C1

  • Cechują Cię umiejętności analityczne 
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze Klienta (idealnie w środowisku finansowym/ bankowym).

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Przyjazną atmosferę w pracy w modelu hybrydowym w Krakowie

  • Kompleksowe, przygotowujące do wykonywania pracy szkolenie (nie wymagamy doświadczenia)

  • Umowę o pracę oraz elastyczne godziny pracy

  • Możliwości rozwoju: szkolenia

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych

  • Bogatą ofertę dodatkowych benefitów: Medicover, multikafeteria system, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne, dodatkowy dzień urlopu na urodziny

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (interview + test językowy)

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

 

Czym jest Antal?

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.