Wsparcie klienta z Językiem Niemieckim/Francuskim/Włoskim/Hiszpańskim/Niderlandzkim lub Szwedzkim
nr ref: 175/12/2023/ASW Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Masz za sobą już pierwsze doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta oraz interesują Cię rynki finansowe?
Znasz doskonale język niemiecki / francuski / włoski / hiszpański / niderlandzki lub szwedzki na poziomie minimum C1 (lub wyżej), a także język angielski?
Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!
Wsparcie klienta
Lokalizacja: Kraków
Forma umowy: UoP
Rodzaj pracy: hybrydowa
Start pracy: ASAP
Liczba otwartych pozycji: 5
Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:
- Komunikacja z klientami różnymi kanałami: telefon, e-mail, czat internetowy, WhatsApp i media społecznościowe
- Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów i platform;
- Rozwiązywanie zapytań i sporów związanych z transakcjami;
- Obsługa i wykonywanie transakcji dla klientów telefonicznie (po odpowiednim szkoleniu) - jest to obszar jedynie wykonawczy;
- Świadczenie klientom wsparcia technicznego związane z platformami front-endowymi i pakietami do tworzenia wykresów;
- Przeprowadzanie kontroli audytowych i zadań administracyjnych związanych z klientami;
Aplikuj jeśli:
-
Posiadasz doskonałe skille związane z obsługą klienta,
-
Interesujesz się rynkami finansowymi
-
Znasz Angielski na poziomie C1, a także jeden z wymienionych języków: niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki lub szwedzki także na poziomie minimum C1
- Cechują Cię umiejętności analityczne
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze Klienta (idealnie w środowisku finansowym/ bankowym).
Co możemy Ci zaoferować?
-
Przyjazną atmosferę w pracy w modelu hybrydowym w Krakowie
-
Kompleksowe, przygotowujące do wykonywania pracy szkolenie (nie wymagamy doświadczenia)
-
Umowę o pracę oraz elastyczne godziny pracy
-
Możliwości rozwoju: szkolenia
-
Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
- Bogatą ofertę dodatkowych benefitów: Medicover, multikafeteria system, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne, dodatkowy dzień urlopu na urodziny
Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:
1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.
2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (interview + test językowy)
3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!
Czym jest Antal?
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.
Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?
Bezpłatne wsparcie kariery!
Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.