Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Asystent/ka Zarządu [branża eventowa]

nr ref: 402/9/2024/JC/88403
Konsultant prowadzący: Joanna Cieślik
Warszawa (mazowieckie)
30 września 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Naszym Klientem jest rozpoznawalna firma z branży eventowej.

 

Opis roli:

 

                         Organizacja pracy biura Zarządu, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu.

                         Organizowanie i koordynowanie podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, transportu itp.

                         Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu.

                         Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym nadzorowanie przepływu dokumentów.

                         Wsparcie w organizacji ważnych wydarzeń (wyjazdy zagraniczne, spotkania z partnerami, eventy itp.).

                         Zarządzanie obiegiem dokumentacji organizacyjnej (umowy, kontrakty, dokumenty prawne).

                         Współpraca z działem prawnym, finansowym i działami komercyjnymi w kwestiach związanych z umowami i dokumentacją formalną.

                         Witanie i obsługa gości, sponsorów, partnerów biznesowych oraz delegacji.

                         Koordynacja VIP-ów podczas wydarzeń.

 

Najważniejsze wymagania:

 

                         Kilkuletnie doświadczenie w pracy z Zarządem.

                         Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).

                         Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel).

                         Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku.

                         Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie.

                         Wysoki poziom kultury osobistej oraz dyskrecja w kontaktach z Zarządem i partnerami biznesowymi.

                         Gotowość do pracy w niestandardowych godzinach (weekendy, wieczory) oraz otwartość na krótkie wyjazdy służbowe (w Polsce i za granicą).

 

Oferta:

 

                         Stabilne zatrudnienie w organizacji o bardzo rozpoznawalnej marce na polskim rynku.

                         Atrakcyjne wynagrodzenie.

                         Opcja opieki medycznej i karty Multisport.

                         Możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę bądź B2B.

                         Możliwość bezpośredniej współpracy z Zarządem oraz VIP-ami zapraszanymi przy okazji licznych wydarzeń.

                         Pracę w przyjaznym, kreatywnym i zaangażowanym zespole współpracowników.

                         Wysoka kultura organizacyjna.

                         Zniżki na produkty firmy.

                         Parking pracowniczy.