Asystent/ka Zarządu [branża eventowa]
nr ref: 402/9/2024/JC/88403W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Naszym Klientem jest rozpoznawalna firma z branży eventowej.
Opis roli:
• Organizacja pracy biura Zarządu, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu.
• Organizowanie i koordynowanie podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, transportu itp.
• Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu.
• Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym nadzorowanie przepływu dokumentów.
• Wsparcie w organizacji ważnych wydarzeń (wyjazdy zagraniczne, spotkania z partnerami, eventy itp.).
• Zarządzanie obiegiem dokumentacji organizacyjnej (umowy, kontrakty, dokumenty prawne).
• Współpraca z działem prawnym, finansowym i działami komercyjnymi w kwestiach związanych z umowami i dokumentacją formalną.
• Witanie i obsługa gości, sponsorów, partnerów biznesowych oraz delegacji.
• Koordynacja VIP-ów podczas wydarzeń.
Najważniejsze wymagania:
• Kilkuletnie doświadczenie w pracy z Zarządem.
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
• Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel).
• Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie.
• Wysoki poziom kultury osobistej oraz dyskrecja w kontaktach z Zarządem i partnerami biznesowymi.
• Gotowość do pracy w niestandardowych godzinach (weekendy, wieczory) oraz otwartość na krótkie wyjazdy służbowe (w Polsce i za granicą).
Oferta:
• Stabilne zatrudnienie w organizacji o bardzo rozpoznawalnej marce na polskim rynku.
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
• Opcja opieki medycznej i karty Multisport.
• Możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę bądź B2B.
• Możliwość bezpośredniej współpracy z Zarządem oraz VIP-ami zapraszanymi przy okazji licznych wydarzeń.
• Pracę w przyjaznym, kreatywnym i zaangażowanym zespole współpracowników.
• Wysoka kultura organizacyjna.
• Zniżki na produkty firmy.
• Parking pracowniczy.