Collections Specialist with French
nr ref: /269/05/2023/SM
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
- Reviewing customers` accounts in arrears in order to make best decision to cover a debt;
- Contacting customers (inbound and outbound calls, e-mails) to help settle the payment and explain root cause of the outstanding balance to avoid default in payment in the future;
- Showing customer-centric approach so as to create excellent customer service experience;
- Displaying proactive approach to the daily tasks when it comes to process improvements, better collection methods, working faster and easier.
- Excellent, verbal and written, communication skills in English and French;
- Proven commitment to high quality customer service;
- Ability to handle difficult customer calls;
- Positive attitude towards customers, colleagues, changes and challenges;
- Accuracy and autonomy in action;
- Good work organization and prioritization skills;
- Good PC skills (MS Office);
- Experience in debt collection or call centre will be an asset.
- Work in a successful well-organized international organization
- Professional development opportunities
- A linguistically and ethnically diverse, inspiring team
- Good atmosphere and team-building approach
- Benefits: Private Medical Healthcare, Life Insurance, Multisport, Trainings
- Full-time employment contract, flexible working hours, additional days off