Customer Service Specialist with European Language
nr ref: 395/2/2024/PW
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Znasz jeden z języków (Niemiecki, Francuski, Włoski, Czeski, Słowacki, Hiszpański) na poziomie min. C1 oraz język angielski na poziomie min. B2?
Masz min. rok doświadczenia w obsłudze klienta (detalicznego, biznesowego), w otoczeniu biurowym albo zdobyłe/aś podobne doświadczenie?
Jesteś otwarty/a na pracę hybrydową w Krakowie?
Jeśli tak, to poznaj naszą interesujące ofertę!
Customer Service Specialist with European Language
Lokalizacja: Kraków
Forma umowy: UoP
Rodzaj pracy: hybryda
Start pracy: ASAP
Obowiązki:
- Zapewnienie satysfakcji klienta i profesjonalnej obsługi klienta
- Telefoniczne, czatowe i e-mailowe wsparcie dla klientów we Włoszech/Czechach/Słowacji/Hiszpanii/Francji/Niemczech/Polsce. W razie potrzeby również pomoc w obsłudze innych krajów europejskich
- Zadania administracyjne, takie jak zarządzanie bazą danych klientów i faktur, modyfikacje zamówień
- Rejestracja, obsługa odchyleń i działania następcze
- Zarządzanie zapytaniami i roszczeniami klientów
- Komunikacja z kolegami z innych obszarów organizacji, takich jak wsparcie partnerów, logistyka, finanse, IT
- Budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu poprzez otwartą i interaktywną komunikację
Wymagania:
- Język ojczysty lub doskonała znajomość jednego z języków: włoski; czeski/słowacki; hiszpański; francuski; niemiecki; polski
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta (idealne ponad rok w handlu detalicznym, sprzedaży bezpośredni kontakt z klientami) lub w środowisku SAP/Salesforce
- Zorientowanie na klienta
- Nastawienie na osiąganie celów
- Silne umiejętności komunikacyjne - umiejętność jasnego komunikowania się i używania pozytywnego języka
- Cierpliwość i empatia w profesjonalnym podejściu do klientów, gotowość do spędzenia kilku dodatkowych minut z klientem, aby był zadowolony
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna
- Współfinansowanie zajęć sportowych
- Praca hybrydowa
- Brak dress codu
- Imprezy integracyjne
- Produkty korporacyjne
Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:
1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.
2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (interview + test językowy)
3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!
Czym jest Antal?
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.
Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?
Bezpłatne wsparcie kariery!
Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.