Customer Service Specialist with German
nr ref: 75/11/2024/SM/88938W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Responsibilities:
- Daily contact with the customer regarding overdue payments (by phone and e-mail)
- Offering customers the best solutions
- Updating customers’ data in the system
- Creating reports and notes from conversations with customers
- Introducing process improvements
Requirements:
- Experience in the customer service area
- Experience in the debt collection department will be an asset
- Fluent knowledge of German (min. C1)
- Good knowledge of English (min. B1)
- University degree (bachelor/master)
- Communicative, goal-oriented, teamwork, attention to detail, problem-Solving Skills
- Openness for onboarding in the office in Warsaw (6 weeks), then work from the office 1 day a week
The offer:
- Work in a successful well-organized international organization
- The possibility of using German on a daily basis
- Full-time employment contract
- Attractive benefits (private healthcare, life insurance, social benefits package, Multisport subsidy (50%), employee discounts on company products, employee parking, performance-based incentives, employee referal program)
- Professional trainings & development