Order Management / AR Team Lead EJ
nr ref: 94/7/2024/EJ![Company name](/content/company-logo.webp)
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego klienta - globalnego lidera w swojej branży - poszukujemy Team Leadera do działu Accounts Recievable i/lub Order Management
Ze względu na świeże otworzenie SSC w Polsce, firma oferuje ogromne możliwości rozwoju, szybkiego pięcia się w strukturach hierarchii i realny wpływ na kształtowanie się procesów księgowo-finansowych oraz biznesowych wewnątrz organizacji.
Perfekcyjny kandydat to dla nas osoba, która ma:
- 3-4 lata doświadczenia samodzielnej pracy w księgowości (dział należności) i/lub zarządzania zamówieniami (order management) - mile widziane doświadczenie w SSC
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2/C1) - warunek konieczny, przełożony nie mówi po polsku
- Doświadczenie w pracy z SAPem
- Zaawansowaną znajomość Excela (tabele przestawne, wyszukaj pionowo)
- Doświadczenie w tranzycjach oraz optymalizacji procesów księgowo-finansowych
- Kompetencje liderskie i zdolności interpersonalne
- Otwartość na sporadyczne delegacje (Europa, ok. 3-5dni)
- Zdolności przywódcze
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie tranzycji procesów AR/Order Management ze spółki matki do SSC w Polsce
- Udział w opracowywaniu i implementowaniu narzędzi, służących optymalizacji i standaryzacji procesów AR / Order Management
- Nadzorowanie przebiegu procesów księgowo-finansowych i/lub zamówieniowych w firmie, łącznie z zarządzaniem zespołem (wyznaczanie celów, motywowanie, bieżące wspieranie, rozwój pracowników)
- Czynności związane z zamknięciem okresów rozliczeniowych
- Tworzenie i analizowanie raportów finansowych związanych z należnościami/zamówieniami
- Udział w procesie budżetowania i prognozowania (Order Management / AR)
Oferujemy:
- Bardzo duże możliwości rozwoju, poprzez udział w ciekawych projektach i szkoleniach
- Realny wpływ na kształtowanie się procesów biznesowych oraz księgowo-finansowych w spółce (szukamy osób otwartych na tworzenie standardów, automatyzacje oraz układanie procesów)
- Stabilność dużej, międzynarodowej firmy z możliwościami i atmosferą start-up'u
- Benefity - branie udziału w decyzjach dotyczących benefitów. Na chwilę obecną wiemy, że w Q4 2024 pojawi się prywatna opieka medyczna, myBenefit, dodatkowe ubezpieczenie i dostęp do platform szkoleniowych
- Wsparcie w zdobywaniu wiedzy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
- Work/life balance