Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Specjalista ds. Obsługi Zamówień z językiem niemieckim

nr ref: 191/4/2025/PW/90611
Konsultant prowadzący: Piotr Wiśniewski
Kraków (małopolskie)
15 kwietnia 2025

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Specjalista ds. Obsługi Zamówień z językiem niemieckim (contracting)

📍 Lokalizacja: Kraków (biuro w centrum miasta)
🗓️ Start współpracy: 5 maja 2025
📄 Forma zatrudnienia: kontrakt przez Antal na 3 miesiące, z możliwością przejścia bezpośrednio do klienta

Dołącz do zespołu Supply Chain i wspieraj procesy związane z zarządzaniem zamówieniami, komunikacją z klientami i koordynacją działań operacyjnych. Pracując w biurze w Krakowie, doświadczysz otwartej, wspierającej atmosfery i zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku o dynamicznej kulturze działania.


Zakres obowiązków:

Zarządzanie zamówieniami:

  • Wprowadzanie zamówień do systemu SAP (standardowe i promocyjne)

  • Aktualizacja zamówień na podstawie zmian zgłoszonych przez dział sprzedaży

  • Weryfikacja cen i optymalizacja logistyki (łączenie dostaw, tworzenie zamówień uzupełniających)

  • Sprawdzanie dostępności produktów i informowanie o brakach

  • Tworzenie dostaw w systemie i kontakt z 3PL w sprawie statusu zamówienia

  • Zamknięcie niepotwierdzonych lub niedostarczonych zamówień

Obsługa zwrotów:

  • Tworzenie zwrotów w systemie, informowanie magazynu i 3PL

  • Kontakt z klientem w celu rozwiązania problemów związanych ze zwrotami

Inne obowiązki:

  • Bezpośredni kontakt z klientami w celu uzgadniania rozwiązań i koordynacji działań

  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz z call center (mail, telefon, spotkania online)


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) oraz angielskiego (min. B2)

  • Znajomość systemu SAP

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel

  • Umiejętność pracy z wieloma zadaniami i dotrzymywania terminów

  • Orientacja na klienta, dobra organizacja pracy i komunikatywność


Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w jednej z największych firm FMCG na świecie

  • Realna szansa na przedłużenie współpracy po 3 miesiącach na kontrakcie bezpośrednim z naszym klientem

  • Praca w międzynarodowym środowisku z doświadczonym zespołem

  • Biuro w centrum Krakowa i przyjazna atmosfera pracy