Specjalista ds. Obsługi Zamówień z językiem niemieckim
nr ref: 191/4/2025/PW/90611
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Specjalista ds. Obsługi Zamówień z językiem niemieckim (contracting)
📍 Lokalizacja: Kraków (biuro w centrum miasta)
🗓️ Start współpracy: 5 maja 2025
📄 Forma zatrudnienia: kontrakt przez Antal na 3 miesiące, z możliwością przejścia bezpośrednio do klienta
Dołącz do zespołu Supply Chain i wspieraj procesy związane z zarządzaniem zamówieniami, komunikacją z klientami i koordynacją działań operacyjnych. Pracując w biurze w Krakowie, doświadczysz otwartej, wspierającej atmosfery i zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku o dynamicznej kulturze działania.
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zamówieniami:
-
Wprowadzanie zamówień do systemu SAP (standardowe i promocyjne)
-
Aktualizacja zamówień na podstawie zmian zgłoszonych przez dział sprzedaży
-
Weryfikacja cen i optymalizacja logistyki (łączenie dostaw, tworzenie zamówień uzupełniających)
-
Sprawdzanie dostępności produktów i informowanie o brakach
-
Tworzenie dostaw w systemie i kontakt z 3PL w sprawie statusu zamówienia
-
Zamknięcie niepotwierdzonych lub niedostarczonych zamówień
Obsługa zwrotów:
-
Tworzenie zwrotów w systemie, informowanie magazynu i 3PL
-
Kontakt z klientem w celu rozwiązania problemów związanych ze zwrotami
Inne obowiązki:
-
Bezpośredni kontakt z klientami w celu uzgadniania rozwiązań i koordynacji działań
-
Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz z call center (mail, telefon, spotkania online)
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe
-
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) oraz angielskiego (min. B2)
-
Znajomość systemu SAP
-
Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
-
Umiejętność pracy z wieloma zadaniami i dotrzymywania terminów
-
Orientacja na klienta, dobra organizacja pracy i komunikatywność
Oferujemy:
-
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w jednej z największych firm FMCG na świecie
-
Realna szansa na przedłużenie współpracy po 3 miesiącach na kontrakcie bezpośrednim z naszym klientem
-
Praca w międzynarodowym środowisku z doświadczonym zespołem
-
Biuro w centrum Krakowa i przyjazna atmosfera pracy