Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Customer Service Specialist with Danish / Finnish / Romanian

nr ref: 223/4/2025/RB/90651
Konsultant prowadzący: Radosław Bułatowicz
Warszawa (mazowieckie), Poznań (wielkopolskie), Kraków (małopolskie)
16 kwietnia 2025

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

For our client with international structures, we are looking for people with a passion for foreign languages!

Responsibilities:

  • Manage business queries and inbound calls
  • Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
  • Process requests and update data in our database
  • Document interactions in our ticket system
  • Help with the implementation of new IT solutions
  • Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
  • Assist other team members to leverage and develop their capabilities​
  • Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities

Requirements:

  • Enthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers
  • Danish / Finnish / Romanian language at C1 level is a must, together with English at minimum B2 level
  • Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency
  • Courage to face new challenges and opportunities
  • A great approach to teamwork and focus on internal and external customers

Optional

  • Experience in customer service

What we offer:

  • Hybrid Work model (3 days from office and 2 days from home)
  • Private medical care,
  • MyBenefit Cafeteria Platform
  • Group Life Insurance
  • Annual Bonus depending on the yearly company and individual performance
  • Possibility of growth inside of organization
  • International team environment
  • Family atmosphere,