Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Expert ds.Kalkulacji Kosztów Produkcji

nr ref: 13/1/2025/MB/89345
Konsultant prowadzący: Michał Borkowski
Wrocław (dolnośląskie)
3 stycznia 2025

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej do struktur globalnych poszukujemy osoby na stanowisko:

 Ekspert ds. Kalkulacji Kosztów Produkcji

Jest to rola ściśle współpracująca z zespołami controllingu,R&D, zakupów oraz produkcji.

Twoje obowiązki, to:

  • raportowanie lokalnie do Członka Zarządu
  • współpraca z jednostkami operacyjnymi w Polsce, Czechach oraz Chinach
  • wycena pojedynczych części pod kątem wartości produktu końcowego
  • szacowanie kosztów wytworzenia na bazie rysunku technicznego projektu i wsparcie działu zakupów w rozmowach z dostawcami
  • kalkulacja kosztu produktów przy współpracy z biznesem przy projektach
  • kontrola/analiza i optymalizacja kosztów wg rodzaju oraz miejsc ich powstawania
  • przygotowywanie raportów i analiz na wewnętrzne potrzeby firmy na poziomie regionalnym i globalnym
  • współpraca przy wyliczaniu rentowności produktów, wyborze dostawców, negocjacje cenowe, analiza zasadności wydatków
  • współpraca przy przygotowaniu budżetu i prognoz
  • uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca
  • raportowanie postępów oraz wydajności pracy

Wymagamy:

  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów, ekonomii, inżynierii
  • znajomość zagadnień technicznych 
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • znajomość Lean Management
  • umiejętność analitycznego myślenia, porównywania danych i wyciągania wniosków
  • interdyscyplinarne i zorientowane na klienta myślenie i działanie