Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Kierownika Zespołu Kontrolingu Ubezpieczeń

nr ref: 172/5/2024/JS
Konsultant prowadzący: Jacek Szpakowski
12 czerwca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta, rozpoznawalnej firmy z sektora ubezpieczeń poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownika Zespołu Kontrolingu Ubezpieczeń.

Zakres obowiązków: 

  • Nadzór nad przygotowaniem pakietów sprawozdawczych w obszarze rachunkowości zarządczej
  • Nadzór i współtworzenie planu finansowego Spółki, w tym koordynacja procesu, weryfikacja założeń wykorzystywanych w prognozach przepływów o oraz sporządzenie pakietu na potrzeby Grupy (MSSF17) oraz organu nadzoru (KNF) 
  • Tworzenie modeli prognostycznych (sprzedaży, rezerw aktuarialnych, częstości szkód itp.) na potrzeby wieloletnich planów finansowych spółki           
  • Kompleksowy monitoring wyniku finansowego, w tym m.in. analiza odchyleń do budżetu, analiza kluczowych wskaźników efektywności i rentowności wraz z komentarzem  
  • Rozwijanie środowiska analiz danych i raportowania w obszarze danych finansowych      
  • Weryfikowanie biznesplanów przedsięwzięć rozwojowych, projektów i inicjatyw w zakresie działalności ubezpieczeniowej              
  • Udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych Grupy Kapitałowej zarówno wg PSR jak i MSSF17
  • Nadzór i koordynacja wdrażanych zmian w modelu alokacji kosztów pośrednich metodą ABC (rachunek kosztów działań)  
  • Kierowanie pracami zespołu     
  • Współpraca z Audytorem           

    

 

Oczekiwania:

  • Około 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji finansowej (min. 2 lata doświadczenia w zarzadzaniu zespołem)   
  • Wykształcenie Wyższe na kierunku finanse, matematyka, ubezpieczenia, ekonomia               
  • Praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej (PSR, MSSF), budżetowania i kontroli kosztów, analizowania danych finansowych oraz przygotowywania sprawozdań      
  • Znajomość zagadnień aktuarialnych     
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (xls, word, ppt, acces)  
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność nadawania zadaniom właściwych priorytetów i organizacji pracy
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagradzanie
  • Bonus roczny
  • Praca w trybie hybrydowym 
  • Pakiet benefitów pozapłacowych