Specjalista/ka ds. kadr z j.angielskim
nr ref: 113/5/2025/IW/91011
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego klienta - znanego SSC we Wrocławiu szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista/ka ds. kadr
Osoba ta będzie odpowiadać za administrację akt osobowych, współpracę z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych oraz obsługę benefitów pracowniczych. Będzie zapewniać zgodność działań z przepisami prawa pracy i zasadami kontroli wewnętrznej, dbać o wysoki poziom wewnętrznej obsługi klienta oraz budować kulturę wsparcia i troski o pracowników.
Główne obowiązki:
1. Administracja aktami osobowymi oraz systemem HR IS:
-
Przygotowywanie umów o pracę i dokumentów onboardingowych
-
Tworzenie dokumentacji związanej z offboardingiem
-
Wprowadzanie zmian do dokumentów i systemu HR IS
2. Obsługa procesów kadrowo-płacowych:
-
Współpraca z zewnętrznym dostawcą usług płacowych – przekazywanie danych do naliczenia wynagrodzeń oraz weryfikacja poprawności wyników
-
Administracja benefitami pracowniczymi
-
Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia, czasu pracy, wynagrodzeń i benefitów
-
Współpraca z zespołem audytowym SOX
-
Doradztwo w zakresie relacji pracowniczych z punktu widzenia przepisów prawa, w razie potrzeby kontakt z działem prawnym
3. Punkt kontaktowy dla pracowników:
-
Odpowiedzi na zapytania pracowników – pierwszy kontakt w zakresie umów, wynagrodzeń i innych spraw kadrowych
Kluczowe czynniki sukcesu:
-
Dogłębna wiedza i doświadczenie w zakresie administracji kadrowej, płac, benefitów i prawa pracy
-
Znajomość przepisów prawa pracy oraz zasad opodatkowania i ubezpieczeń społecznych
-
Gotowość do nauki i rozwoju procesów HR
Obowiązki związane z nadzorem:
-
Prowadzenie projektów w obszarze HR
-
Koordynacja pracy praktykanta/praktykantki w dziale HR
-
Wsparcie dla liderów zespołów i mniej doświadczonych koleżanek i kolegów z HR
Wymagania:
-
Minimum 3–4 lata doświadczenia w obszarze HR
-
Znajomość przepisów prawa pracy
-
Dobra znajomość pakietu MS Office
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2)
-
Umiejętność analizy problemów i wdrażania skutecznych rozwiązań
-
Wysoki poziom uczciwości i zaufania
-
Gotowość do zastępowania współpracowników podczas ich nieobecności
-
Umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielność
Oferujemy:
-
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
-
Pracę w miłej atmosferze w modelu hybrydowym we Wrocławiu
-
Udział w projektach międzynarodowych
-
Duży wpływ na to co dzieje się w organizacji
-
Ciekawy zakres zadań oraz duże możliwości rozwoju