Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Customer Support with French Language

nr ref: 83/3/2024/KR
Konsultant prowadzący: Kamil Rychlik
17 czerwca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Nasz Klient i Twój przyszły pracodawca to międzynarodowa firma, zajmująca się wspieraniem klientów z całego świata. Twoim zadaniem będzie wsparcie Klientów w języku francuskim.


Firma zajmuje się wsparciem w wielu branżach tj.: ubezpieczenia, social media, e-commerce, bankowość, czy tłumaczenia. Zatrudnia kilkaset osób w na świecie i aktualnie powiększa polski zespół.


Nowoczesne biuro, płaska struktura, efektywny onboarding (dzięki któremu szybko wdrożysz się w codzienne obowiązki) i zespół, który zawsze służy pomocą.


Chcesz rozwijać się w firmie, która przyśpieszy postęp Twojej kariery, a przy okazji zapewni jakościowy wpis do Twojego CV?
Nie zwlekaj! Sprawdź szczegóły oferty i aplikuj.

 

Customer Support with French

Forma umowy: UoP

Model pracy: stacjonarnie/hybrydowo

Liczba otwartych pozycji: 10

Poziom: Junior, Mid

Lokalizacje biur: Warszawa, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Katowice, Bydgoszcz

 

 

Twój zakres obowiązków:  

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku francuskim
  • Rozwiązywanie problemów klientów dotyczących zmian danych, propozycji rozwiązań, czy wsparcie reklamacji
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i zapewnianie wysokiej jakości usług
  • Odpowiedzialność za relacje oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

 

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka francuskiego na poziomie min. B2 (ponad średniozaawansowany) - warunek konieczny    
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (średniozaawansowany) - warunek konieczny
  • Komunikatywność i otwartość
  • Wysoka kultura osobista

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (korporacyjne np.: w branży SSC/BPO)
  • Znajomość dodatkowego języka tj.: hiszpański, niemiecki, holenderski lub fiński 

 

Co oferujemy:

  • Szkolenie wdrożeniowe – nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta oraz otrzymasz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
  • Stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej firmie z dużymi możliwościami rozwoju kariery zawodowej
  • Program rekomendacji pracowników - jeżeli pomożesz znaleźć nam nowych pracowników otrzymasz dodatkowe bonusy pieniężne 
  • Miłą atmosferę w pracy, w której zapewnione są różne szkolenia i kursy
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i posługiwania się na co dzień językami obcymi

 

Benefity:

  • Ubezpieczenie na życie  
  • Prywatna opieka medyczna  
  • Karta sportowa
  • Elastyczne godziny pracy  
  • Możliwość awansu po 6 miesiącach  
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym 
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi  
  • Wyprawka dla dziecka  
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych  
  • Bonusy i paczki świąteczne  

 

Etapy rekrutacji:

  1. Analiza CV
  2. Rozmowa z Konsultantem Antal
  3. Rozmowa z Rekruterem Klienta
  4. Test znajomości językowej (opcjonalnie)
  5. Zatrudnienie

 

 

Czym jest "Antal"? 

Firmą rekrutacyjną!   

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie!   

   

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!  

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, który utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.