Customer Support with Spanish or Portuguese
nr ref: 411/5/2024/AJ![Company name](/content/company-logo.webp)
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Responsibilities:
- providing excellent support to Clients from Portuguese or Spanish-speaking market in fintech industry
- resolving issues in a timely manner and in-line with company's procedures and standards
- guiding customers and handling complaints by phone and e-mail
- monitoring financial markets situation and updates
- administrative tasks in CRM
Your profile:
- high proficiency in Portuguese or Spanish language (min. C1)
- previous experience in customer service will be a plus
- strong interpersonal skills with focus on solving problems
- interest in financial markets or strong willingness to develop in fintech company
Offer:
- full-time job and contract of employment
- possibilities of development (hard and soft skills tranings)
- additional benefits: sports card, medical care
- quaterly financial bonuses
- additional day off to celebrate your birthday
- hybrid model of work in Warsaw office