Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Specjalista/tka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

nr ref: 311/6/2024/AK
Konsultant prowadzący: Anna Kashytska
Kraków (małopolskie), Katowice (śląskie)
20 czerwca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Specjalista/tka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Twój zakres obowiązków

  • Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP
  • Zarządzanie i koordynacja procesu zamówienia (wprowadzanie/wypychanie/rozdzielanie/anulowanie)
  • Tworzenie i obsługa kont klientów
  • Zarządzanie dostawami
  • Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi
  • Utrzymywanie cen w SAP
  • Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami

Wymagania pracodawcy

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz języka angielskiego (min. B2)
  • Minimum 1 rok  doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu/uzupełnianiu zapasów lub podobnych obszarach
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Praca w zespole i nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Biegła znajomość MS Office
  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo silne umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie

Pracodawca oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i bonus roczny
  • Prywatną opiekę medyczną wraz z pakietem dentystycznym
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
  • Pakiet szkoleń i treningów
  • Przejrzystą ścieżkę kariery
  • Pracę w modelu hybrydowym