Facebook Pixel

Ulubione oferty

Rekrutacja kandydatów na programy stażowe

Case Studies

Rekrutacja kandydatów na programy stażowe

Story Story

Jeden ze światowych liderów z branży FMCG potrzebował wsparcia przy rekrutacji kandydatów na programy stażowe w różnych sektorach firmy. Zadanie było złożone i wymagało wielopłaszczyznowych rozwiązań. Polegało ono na aktywnym doradzaniu Line Managerom, zaawansowanym prowadzeniu candidates assessments na podstawie wewnętrznych wytycznych oraz pracy na wewnętrznych systemach klienta spełniając odpowiednie wymogi i założenia, a także wsparciu w obszarze marketingu i employer brandingu


Cel i wyzwanie Cel i wyzwanie

Celem było znalezienie, zweryfikowanie i zatrudnienie dużej ilości dobrze prosperujących, młodych, ambitnych pracowników, którzy w przyszłości mieliby się stać specjalistami w swoich dziedzinach. Zadanie to stanowiło wyzwanie ze względu na wysokie oczekiwania klienta odnośnie kandydatów, oraz rynek przesycony podobnymi ofertami stażowymi. 

Plan działania Plan działania

Nasze działania zaczęliśmy od zrozumienia misji firmy oraz wewnętrznych procedur rekrutacyjnych - Client HR Administration & Processes

Następnie pracując dla naszego klienta utożsamiliśmy się  z nim, stając się częścią firmy, poprzez ścisły kontakt z managerami poszczególnych działów, a także aktywną postawę nastawioną na zrozumienie założeń i celów tak dużej firmy.

Dało nam to bardzo dokładny obraz potrzeb i pozwoliło aktywnie przejść do działań rekrutacyjnych oraz promowania firmy na rynku.


Przebieg Przebieg

Nasi specjaliści, zaczęli od aktywnego doradztwa w obszarze rekrutacji, zwracając uwagę na aktualne trendy rynkowe oraz to co może przyciągnąć młodych ludzi do naszego klienta. Równolegle zaangażowaliśmy nasz dział marketingu do wypromowania klienta na ternie kraju.

Następnie ze zgromadzonej puli kandydatów na poszczególne role, prowadziliśmy kompleksową selekcję kandydatów poprzez spotkania rekrutacyjne, internal kick-off meetings oraz assesment zgodny ze standardami klienta. Ostatnim etapem była koordynacja całego procesu w wewnętrznym systemie CRM naszego klienta.

Efekty Efekty

Precyzyjne działania marketingowe i rekrutacyjne dla klienta, pozwoliły nam w ciągu 2 miesięcy zrekrutować 36 stażystów, a także kontraktorów i specjalistów.


Unikalność Unikalność

Podczas prowadzenia projektu daliśmy naszemu klientowi nie tylko kompleksowe doradztwo, ale także unikalne podejście i dodatkowe zasoby w postaci działań marketingowych. Wprowadziliśmy usprawnienia między innymi w obszarach advertising, assesment, client HR administration & processes, employer branding

Nasze obserwacje oraz usprawnienia zostały zaimplementowane w struktury firmy, tak aby mogły być użyte przy corocznych rekrutacjach na programy stażowe.

2 Miesiące trwania projektu

36 Zatrudnionych stażystów

Pod wrażeniem?

Zacznij swoją
historię

Zapytanie