Facebook Pixel
PL
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Ulubione oferty

PL
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU
Antal logo

Zagadnienia

Zajmujesz się lub interesujesz employer brandingiem, czyli budowaniem wizerunku pracodawcy? Planujesz zaserwować w swojej organizacji jeszcze skuteczniejsze lub nowe działania HR? Zależy Ci, aby przyniosły one wymierne korzyści biznesowe? Ten materiał jest dla Ciebie - za darmo.

Przygotowaliśmy bezpłatny e-przewodnik Marka pracodawcy na talerzu: jak ugryźć badania wizerunku i satysfakcji?, czyli 23 strony informacji, które pomogą specjalistom z obszaru HR i employer brandingu zastosować te narzędzia w codziennej praktyce.

Eksperci z Antal HR Consulting i Antal Market Research odpowiadają w materiale m.in. na pytania: 

  • kiedy organizacji potrzebne jest badanie satysfakcji, a kiedy dobrym pomysłem będzie zrobienie badania wizerunku pracodawcy,
  • na jakie pytania działu HR i zarządu odpowie badanie satysfakcji, a na jakie badanie wizerunku,
  • skąd czerpać bezpłatną wiedzę niezbędną do analizy wizerunku pracodawcy,
  • na czym polega różnica między badaniem satysfakcji a zaangażowania,
  • dlaczego podstawowa analiza procentowa ankiety satysfakcji może wprowadzać w błąd,
  • na co zwracać uwagę wybierając dostawcę badań dedykowanych,
  • oraz wiele więcej… 

Zawartość

  • Znaczenie marki pracodawcy
  • Czy znana marka konsumencka pomaga?
  • Badania = wiedza
  • Badania prowadzone wewnątrz organizacji
  • Badania zewnętrzne
  • Czym się kierować wybierając partnera badawczego
  • Specyfika projektów badań satysfakcji i zaangażowania
  • Satysfakcja a zaangażowanie
  • Kiedy szczególnie warto badać satysfakcję pracowników?
  • Jak przeprowadzić badanie satysfakcji z pracy i zaangażowania pracowników, które będzie faktycznie przydatne dla organizacji?
  • Specyfika badań wizerunkowych zewnętrznych
  • Jak wykorzystać badania?
  • Wiedza i korzyści z badań zaangażowania
  • Wiedza i korzyści z badań wizerunkowych