Zajmujesz się lub interesujesz employer brandingiem, czyli budowaniem wizerunku pracodawcy? Planujesz zaserwować w swojej organizacji jeszcze skuteczniejsze lub nowe działania HR? Zależy Ci, aby przyniosły one wymierne korzyści biznesowe? Ten materiał jest dla Ciebie - za darmo.
Zajmujesz się lub interesujesz employer brandingiem, czyli budowaniem wizerunku pracodawcy? Planujesz zaserwować w swojej organizacji jeszcze skuteczniejsze lub nowe działania HR? Zależy Ci, aby przyniosły one wymierne korzyści biznesowe? Ten materiał jest dla Ciebie - za darmo.
Przygotowaliśmy bezpłatny e-przewodnik „Marka pracodawcy na talerzu: jak ugryźć badania wizerunku i satysfakcji?”, czyli 23 strony informacji, które pomogą specjalistom z obszaru HR i employer brandingu zastosować te narzędzia w codziennej praktyce.
Eksperci z Antal HR Consulting i Antal Market Research odpowiadają w materiale m.in. na pytania:
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego działania strony oraz w celach analitycznych, wydajnościowych i reklamowych. Pliki cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza akceptację Polityki Prywatności oraz Regulaminu.