Antal Business Consulting: korzyści wynikające z consultingu
Karolina Korzeniewska Strategic Client Advisor
Antal oferuje szeroki wachlarz usług Business Consulting, stanowiących kompleksową odpowiedź na wyzwania nowoczesnych firm. Nasze działania opierają się na formule "solution design", co oznacza tworzenie spersonalizowanych rozwiązań dostosowanych do specyficznych potrzeb i celów każdego klienta.
Każda firma stoi przed wyjątkowymi wyzwaniami. Dlatego nasze rozwiązania są szyte na miarę. Za każdym razem.
Tworzymy światowej klasy rozwiązania i usługi, w obszarze audytu, badań, analiz, doradztwa strategicznego i zarządzania projektami, które otwierają nowe perspektywy rozwoju i transformacji biznesowej. Pomagamy organizacjom przewidywać i planować przyszłe możliwości, które będą tworzyć nowe ścieżki wzrostu w zrównoważonej gospodarce. Jesteśmy przekonani, że markę pracodawcy tworzą pracownicy oraz pracodawcy i stawiamy na synergię obu grup. Łączymy dane z ekspercką wiedzą. Tworzymy skuteczne strategie i dobieramy indywidualne rozwiązania, by tworzyć jeszcze lepsze miejsca pracy zatrzymujące kluczowych pracowników i przyciągające do siebie najlepszych kandydatów. Naszymi klientami są zarówno grupy kapitałowe, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa, w tym firmy rodzinne i właścicielskie.
Procesy wsparcia consultingowego w Antal dzielimy na 4 kluczowe etapy i możemy zaproponować nasze wsparcie na każdym z nich z osobna bądź obsłużyć całościowo.
1. Diagnoza
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- Dokładna analiza obecnej sytuacji Twojej organizacji
- Identyfikacja obszarów wymagających zmian
- Stworzenie spersonalizowanej strategii transformacji
- Przygotowanie rekomendacji i zaleceń
- Badania satysfakcji i zaangażowania
- Raporty i badania rynkowe, analizy konkurencji
- Analizy lokalizacyjne i potencjału zatrudnienia
- Badania wizerunku i marki pracodawcy
- Audyt płacowy EURO 2023/970
- Raporty płacowe, siatki wynagrodzeń, mapy kompetencji
- Przegląd i diagnostyka procesów biznesowych
Nasze wybrane usługi
2. Strategia
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- Opracowanie planu działania obejmującego niezbędne zmiany
- Dopasowanie strategii do celów biznesowych i specyfiki organizacji
- Współpraca z Tobą na każdym etapie procesu
Nasze wybrane usługi
- Employer branding: EVP, strategia
- Zarządzanie projektami i prowadzenie warsztatów strategicznych
- Automatyzacja/robotyzacja, AI
- Zrównoważony rozwój
- Zarządzanie i optymalizacja procesów biznesowych, zarządzanie ryzykiem
- Opracowanie strategii biznesowej i finansowej
3. Wdrożenie
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- Kompleksowe wsparcie wdrożeniowe
- Szkolenia, coaching i mentoring dla Twoich pracowników
- Pomoc w zrozumieniu i wdrożeniu nowych procesów i struktur
Nasze wybrane usługi
- Employer branding: komunikacja, marketing rekrutacyjny
- Zarządzanie zmianą, komunikacja zmian i rezyliencja
- Wdrażanie nowych procesów i systemów
- Motywacja i zaangażowanie
- Kapitalizacja i retencja wiedzy eksperckiej
- Szkolenia i rozwój, coaching i mentoring
- Interim management
- Automatyzacja, Robotyzacja, AI, gamifikacja rozwiązań
4. Ewaluacja i integracja
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- Regularne monitorowanie postępów i ocena rezultatów
- Dostarczanie informacji zwrotnej i sugerowanie niezbędnych korekt kursu
- Stopniowe i kontrolowane wprowadzanie zmian
- Minimalizacja ryzyka zakłóceń i zapewnienie płynnego przejścia
- Integracja nowych procesów, struktur i kultury organizacyjnej
- Wsparcie w utrzymaniu wprowadzonych zmian
- Monitorowanie długoterminowych efektów transformacji
- Dostosowanie strategii do zmieniających się potrzeb organizacji
Nasze wybrane usługi
- Assessment & Development Center
- Warsztaty i szkolenia
- People & Business analytics: (KPIs, wydajność, retencja, absencja, satysfakcja)
- Wprowadzanie korekt i udoskonaleń
- Utrwalenie nowych nawyków i zachowań
Nasi specjaliści mogą pochwalić się ogromną wiedzą na temat doradztwa. Niemal 30 lat na polskim rynku zaowocowało zaufaniem oraz unikalną znajomością rynku.
Działamy w dedykowanych liniach biznesowych, ale w razie potrzeby sprawnie łączymy posiadane kompetencje w obrębie całej organizacji, tak aby zapewnić najwyższą jakość usług świadczonych na rzecz klientów i ich kompleksowość.
Zespoły te odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu, że dysponujemy wszelkimi odpowiednimi zasobami, usługami i technologią do podejmowania trafniejszych decyzji biznesowych, lepszej identyfikacji potrzeb klientów i efektywniejszego oddziaływania na najbliższe otoczenie naszej firmy