PL
Antal logo
PL EN CZ SK
Enloyd logo
EN HU

Ulubione oferty

Na polski rynek pracy oddziałuje wiele czynników ekonomicznych i społecznych, takich jak: globalizacja, cyfryzacja czy transformacja pokoleń. Stawiają one przed nami zupełnie nowe wyzwania oraz wymagają niekonwencjonalnego podejścia. W tak wymagających warunkach, niezbędne jest monitorowanie rynku oraz aktualizowanie działań w oparciu o zdobytą wiedzę. Działania Market Research pozwalają nam nie tylko szukać nowych rozwiązań, ale także kreować trendy w branży HR.


Raport płacowy

Badania wynagrodzeń pozwalają nam pozyskać kompleksową wiedzę dotyczącą wysokości wynagrodzeń w wybranych obszarach rynku, branżach czy stanowiskach. Każdy z projektów planujemy i przeprowadzamy według indywidualnie dobranych kryteriów, docierając do wskazanej grupy docelowej.

Raport płacowy Antal charakteryzuje:

  • unikalna metodologia umożliwiająca precyzyjne określenie grupy celowej,
  • zaangażowanie, w ramach zespołu projektowego, ekspertów działających w określonej branży lub dyscyplinie.

Korzyści płynące z raportu płacowego:

  • znajomość najnowszych trendów, 
  • wiedza na temat aktualnych rynkowych standardów płacowych,
  • możliwość bezpośredniego przekucia wniosków z badania na biznesowe działania.


Badanie wizerunku pracodawcy

Badanie wizerunku pracodawcy to istotne narzędzie na rynku kandydata. Dostarcza kluczowej wiedzy o postrzeganiu firmy przez potencjalnych pracowników,  przedstawia silne oraz słabe strony pracodawcy, a także wskazuje potencjalne obszary rozwojowe. Badanie przeprowadzone jest wśród precyzyjnie określonej grupy docelowej, co pozwala nam uzyskać najbardziej wiarygodne informacje, a naszemu klientowi daje pewność, że otrzymany raport jest adekwatny do jego oczekiwań oraz umożliwi ustalenie skutecznej strategii działania. 

Raport wizerunku pracodawcy pozwala:

  • przedstawić wizerunek pracodawcy w oczach potencjalnych pracowników, 
  • porównać jak oceniana jest marka na tle konkurencji,
  • odpowiedzieć na pytanie, jak przyciągnąć pożądanych pracowników.

Badanie potencjału inwestycyjnego kandydatów to odpowiedź na pytania, które zadają sobie firmy planujące inwestycję w konkretnym regionie: 

  • Jaki jest potencjał edukacyjny w określonej specjalizacji?
  • Czy pożądane kompetencje są łatwo dostępne na rynku?
  • Jak wygląda kondycja konkurencji?
  • Jaki element strategii może przynieść przewagę konkurencyjną?
  • Jak długo trwa rekrutacja?
  • Jakich warunków zatrudnienia oczekują najlepsi kandydaci?


Dowiedz się, jak w praktyce wygląda badanie potencjału inwestycyjnego.

Rozpocznij współpracę

Wyślij zapytanie ofertowe

Zapytanie
Agnieszka Wójcik zdjęcie
Agnieszka Wójcik Market Research Manager

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Od 8 lat związana z sektorem usług doradczych w obszarze rynku pracy. Karierę zawodową rozpoczęła w Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia. Kolejne doświadczenia zdobywała w strukturach czołowych firm rekrutacji i doradztwa personalnego na stanowiskach związanych z zarządzaniem badaniami rynku pracy, public relations oraz marketingiem. W Antal odpowiedzialna jest za obszar market research. Specjalizuje się w analizach biznesowych, realizacji projektów badawczych dla organizacji oraz promocją instytucjonalną.