Antal Market Research to wyspecjalizowany dział odpowiedzialny za przygotowanie raportów analizujących rynek pracy. W ramach dywizji realizowane są zarówno raporty prezentujące trendy na rynku pracy, jak i materiały przygotowane w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klientów. Antal Market Research opracowuje między innymi: raporty płacowe, raporty wizerunku pracodawcy czy potencjału inwestycyjnego w obszarze kapitału ludzkiego, w określonych branżach lub regionach.

Badania wynagrodzeń

Opracowujemy kompleksowe raporty płacowe w wybranych obszarach rynkowych. Dzięki specjalizacjom zespołów w Antal jesteśmy w stanie przedstawić wynagrodzenia nawet w przypadku wąskich i niszowych grup stanowisk. Każde badanie projektujemy i przygotowujemy według indywidualnego zapotrzebowania klienta. Do korzyści wynikających z realizacji badania należy:

  • znajomość bieżących trendów wysokości składanych ofert,
  • możliwość bezpośredniego przekucia wyników badania na biznesowe działania,
  • analiza podaży określonych kompetencji na rynku pracy,
  • możliwość dokładnego określenia grupy docelowej (branża, poziom doświadczenia, kompetencje w rodzaju posiadanych certyfikatów etc.),
  • brak konieczności udostępnienia własnych danych kadrowych.

Przeczytaj więcej o badaniach płac i poznaj różnice

Badania wizerunku pracodawcy

W czasach rynku kandydata opinia potencjalnych pracowników o firmie ma kluczowy wymiar przekładający się bezpośrednio na koszty i czas rekrutacji oraz poziom rotacji dobrowolnej w organizacji. Antal Market Research oferuje przeprowadzenie badania wizerunku pracodawcy wśród precyzyjnie określonej grupy docelowej wskazanej przez klienta (np. specjalistów IT). Raport przedstawi silne strony pracodawcy i potencjalne obszary rozwojowe. Wskaże trafne kanały komunikacji informacji o firmie czy nowych wakatach. Decydując się na realizację badania pracodawca otrzyma odpowiedzi m.in. na pytania:

  • Jaka jest świadomość marki pracodawcy wśród potencjalnych pracowników?
  • Z czym marka się kojarzy (np. stabilizacja, innowacja, nowoczesność)?
  • Jaka jest wiedza o pracodawcy? Czy pracownicy znają np. oferowane warunki pracy?
  • Skąd czerpane są informacje na temat pracodawcy?
  • Jak oceniana jest marka na tle konkurentów?
  • Co odróżnia pracodawcę od konkurentów?
  • Jak przyciągnąć pożądanych pracowników?
  • Jakie są motywy i bariery skłaniające do rozważenia bądź odrzucenia firmy jako potencjalnego pracodawcy?
  • Czy obecny pracownik poleci pracodawcę znajomym?
  • Na co zwracają uwagę potencjalni pracownicy?
  • Jakie są silne i słabe strony marki pracodawcy
  • Czy dotychczasowe działania z zakresu employer branding były skuteczne?

Przeczytaj więcej o badaniach płac i poznaj różnice

Pobierz e-book

Pobierz prezentację produktu

Badania dostępności kandydatów i potencjału inwestycyjnego w obszarze kapitału ludzkiego

W sytuacji, gdy firma zastawia się nad inwestycją w nowym regionie, dostępny kapitał ludzki może zaważyć o powodzeniu i wysokości kosztów całego projektu. Antal oferuje przeprowadzenie kompleksowych badań określających:

  • potencjał edukacyjny w określonych obszarach specjalizacji,
  • dostępność kompetencji na danym rynku,
  • skalę trudności pozyskania pracowników,
  • przybliżony czas rekrutacji,
  • wynagrodzenia w określonych lokalizacjach
  • cechy specyficzne danego regionu wpływające na pozyskanie kapitału ludzkiego.

Klientom oferujemy również usługę porównania wybranych lokalizacji zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Dlaczego Antal Market Research?

  • Badania Antal dostarczają odpowiedzi na konkretne biznesowe problemy. Teoria, wyniki badań stanowią dla nas jedynie podstawę do wypracowania praktycznych rekomendacji.
  • Antal ma 20-letnie doświadczenie działania i prowadzenia badań w obszarze rynku pracy. Bliskie nam są wyzwania stojące przed działami HR, doskonale znamy rynek kandydatów i wiemy, w jaki sposób najlepiej dotrzeć do trafnych źródeł wiedzy. Działamy międzynarodowo i bierzemy pod uwagę specyfikę kulturową wybranych rynków czy branż.
  • Mamy bieżący dostęp do ponad 140 tys. specjalistów i menedżerów oraz 230 tys. osób odpowiedzialnych w organizacji za obszar zarządzania zasobami ludzkimi, dlatego precyzyjnie możemy dobrać grupę docelową.

Złóż zapytanie ofertowe

Agnieszka Wójcik

Agnieszka Wójcik

Market Research Manager

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Od 8 lat związana z sektorem usług doradczych w obszarze rynku pracy. Karierę zawodową rozpoczęła w Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia. Kolejne doświadczenia zdobywała w strukturach czołowych firm rekrutacji i doradztwa personalnego na stanowiskach związanych z zarządzaniem badaniami rynku pracy, public relations oraz marketingiem. W Antal odpowiedzialna jest za obszar market research. Specjalizuje się w analizach biznesowych, realizacji projektów badawczych dla organizacji oraz promocją instytucjonalną.

przeczytaj biozwiń opis

W przypadku zainteresowania współpracą w zakresie badań rynkowych zapraszamy do kontaktu:

Złóż zapytanie ofertowe

ARTYKUŁY EKSPERCKIE

 

Witaj ponownie!

Od czasu Twojej ostatniej wizyty pojawiło się 26 nowych ofert na hasło
Informatyk SAP Warszawa

Możesz podejrzeć je tutaj