Facebook Pixel

Ulubione oferty

W cyklu życia każdego startupu nadchodzi kluczowy moment, w którym niezbędne jest zatrudnienie doświadczonej kadry zarządzającej. Jej celem jest przyspieszenie procesu skalowania biznesu. 

Zwykle jest to chwila, gdy startup osiąga wielkość, przy której widoczne są dwa elementy (niektórzy wskazują, że firma dochodzi do liczby 50 osób zatrudnionych):

  • poczucie utraty energii, która pchała organizację wprzód od początku istnienia firmy,
  • odczucie efektu oporu, którego przyczyny mogą mieć swoje źródło zarówno wewnątrz firmy (brak kompetencji),jak i na zewnątrz (np. presja konkurencji).

Te dwie zmienne będą determinowały trajektorię dalszego rozwoju. Mocne procedury wewnętrzne, silna infrastruktura, sprawne systemy zarządzania, skuteczna komunikacja, kultura organizacyjna firmy, leadership, programy rozwoju kompetencji – to elementy które są paliwem do dalszego lotu, a o których rzadko myśli się budując startup. Do tego dołóżmy opór związany z elementami zewnętrznymi – konkurencyjne firmy, które oferują podobny produkt lub usługę czy innowacyjny model cenowy. To wszystko składa się na DNA startupu, od którego zależy utrzymanie wysokiego tempa rozwoju firmy.

Antal jest firmą rekrutacyjną obecną na rynku od ponad 25 lat. Współpracujemy z dużymi międzynarodowymi koncernami, jak i grupami kapitałowymi, należącymi do przedsiębiorców, których nazwiska widnieją na liście Forbes100. To właśnie wieloletnia współpraca ze spółkami o charakterze właścicielskim zaowocowała ścisłą współpracą w obszarze wsparcia w skalowaniu startupów.

Struktura Antal jest oparta o dywizje specjalizujące się w kluczowych dyscyplinach rynkowych: top management, finanse, HR & Legal, IT, R&D i produkcja, sprzedaż i marketing (w tym e-commerce).

Zachęcam do zapoznania się z krótkimi case study, które wskazują na holistyczne podejście do procesów wspierania startup-ów od strony HR i są legitymacją naszych sukcesów w przyspieszaniu rozwoju młodych firm.

Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić

Wyślij zapytanie

Zadaj pytanie

Case study 1 - Startup w obszarze medtech

Firma:
Startup w obszarze MedTech, ok. 40 pracowników.

Misja:
Skalowanie startupu w Polsce i Europie.

1 faza:
Zrealizowanie rekrutacji na stanowiska:
CEO, dyrektora ds. marketingu grupy med./biotech, dyrektora medycznego, dyrektora ds. rozwoju na teren EU.

2 faza:
Zrealizowanie wolumenowych rekrutacji do zespołu IT oraz badań klinicznych, HR manager, CFO.

Efekty podjętej współpracy:

  • Przyspieszenie rozwoju spółki i realizacja zobowiązań związanych z osiągnięciem zakładanej liczebności zespołu.
  • Wzmocnienie przywództwa.
  • Przyspieszenie prac w zakresie R&D oraz uzyskania certyfikatów dla poszczególnych produktów.
  • Umożliwienie przejścia pomysłodawców do rady nadzorczej.
  • Wzmocnienie przewagi konkurencyjnej.
  • Przyspieszenie koniecznych zmian w spółce od strony procesowej i projektowej.
  • Wsparcie kultury organizacyjnej opartej na ciągłej innowacji.

Kontynuacja:
Zlecony proces skalowania kolejnej spółki w segmencie BioTech z misją obsadzenia CEO o odpowiednich kompetencjach (zrealizowany sukcesem). Proces kolejnych rekrutacji w toku.

Case study 2 - Startup w obszarze fintech

Firma:
Startup w obszarze FinTech, ok. 70 osób pracowników.

Misja:
Postawienie IT HUBu w regionie Środkowego Wschodu.

1 faza:

  • Przeprowadzenie badania rynku pracy.
  • Analiza dostępności candidate pool o odpowiednich kompetencjach w obszarze IT.
  • Opracowanie raportu płacowego w docelowej lokalizacji celem potwierdzenia założeń budżetowych dotyczących stworzenia IT HUBu.
  • Doradztwo w zakresie innowacyjnego systemu płacowego, jako propozycji wyróżniającej ofertę klienta na rynku pracy.
  • Opracowanie kampanii employer brandingowej, wspierającej szybki i sprawny nabór pracowników i gwarantujący zamykanie kolejnych faz projektu rekrutacyjnego zgodnie z ustalonym harmonogramem.

2 faza:
Realizacja procesów rekrutacyjnych.

Efekty podjętej współpracy:
Współpraca w toku.

Rozpocznij współpracę

Wyślij zapytanie ofertowe

Zapytanie
Sebastian Sala zdjęcie
Sebastian Sala Business Unit Director, SSC/BPO, Banking & Insurance, ReX Recruitment Exchange

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie, specjalizacji: Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Po 8 latach na stanowiskach menedżerskich w sektorze bankowości dołączył do zespołu Antal. Obecnie jest odpowiedzialny za procesy rekrutacyjne, analizy i doradztwo HR oraz rozwój biznesu w branżach: SSC/BPO, Finance, HR & Legal oraz Banking & Insurance. Entuzjasta digitalizacji projektów rekrutacyjnych. Odpowiedzialny za prowadzenie i rozwój największej platformy crowdstaffingowej dla niezależnych rekruterów w Polsce: ReX - Recruitment Exchange. Branżowa wiedza specjalistyczna oraz bogate portfolio zrealizowanych projektów pozwalają przedstawiać klientom konkretne rozwiązania biznesowe, przynoszące istotne zmiany i wymierne efekty m.in. w ramach takich usług  jak RPO – Recruitment Process Outsourcing, Permanent Recruitment oraz Outsourcing.