Na polski rynek pracy oddziałuje wiele czynników ekonomicznych i społecznych, takich jak: globalizacja, cyfryzacja czy transformacja pokoleń. Stawiają one przed nami zupełnie nowe wyzwania oraz wymagają niekonwencjonalnego podejścia. W tak wymagających warunkach, niezbędne jest monitorowanie rynku oraz aktualizowanie działań w oparciu o zdobytą wiedzę. Działania Market Research pozwalają nam nie tylko szukać nowych rozwiązań, ale także kreować trendy w branży HR.
Raport płacowy
Badania wynagrodzeń pozwalają nam pozyskać kompleksową wiedzę dotyczącą wysokości wynagrodzeń w wybranych obszarach rynku, branżach czy stanowiskach. Każdy z projektów planujemy i przeprowadzamy według indywidualnie dobranych kryteriów, docierając do wskazanej grupy docelowej.
Raport płacowy Antal charakteryzuje:
- unikalna metodologia umożliwiająca precyzyjne określenie grupy celowej,
- zaangażowanie, w ramach zespołu projektowego, ekspertów działających w określonej branży lub dyscyplinie.
Korzyści płynące z raportu płacowego:
- znajomość najnowszych trendów,
- wiedza na temat aktualnych rynkowych standardów płacowych,
- możliwość bezpośredniego przekucia wniosków z badania na biznesowe działania.
Badanie wizerunku pracodawcy
Badanie wizerunku pracodawcy to istotne narzędzie na rynku kandydata. Dostarcza kluczowej wiedzy o postrzeganiu firmy przez potencjalnych pracowników, przedstawia silne oraz słabe strony pracodawcy, a także wskazuje potencjalne obszary rozwojowe. Badanie przeprowadzone jest wśród precyzyjnie określonej grupy docelowej, co pozwala nam uzyskać najbardziej wiarygodne informacje, a naszemu klientowi daje pewność, że otrzymany raport jest adekwatny do jego oczekiwań oraz umożliwi ustalenie skutecznej strategii działania.
Raport wizerunku pracodawcy pozwala:
- przedstawić wizerunek pracodawcy w oczach potencjalnych pracowników,
- porównać jak oceniana jest marka na tle konkurencji,
- odpowiedzieć na pytanie, jak przyciągnąć pożądanych pracowników.
Badanie potencjału inwestycyjnego
Badanie potencjału inwestycyjnego kandydatów to odpowiedź na pytania, które zadają sobie firmy planujące inwestycję w konkretnym regionie:
- Jaki jest potencjał edukacyjny w określonej specjalizacji?
- Czy pożądane kompetencje są łatwo dostępne na rynku?
- Jak wygląda kondycja konkurencji?
- Jaki element strategii może przynieść przewagę konkurencyjną?
- Jak długo trwa rekrutacja?
- Jakich warunków zatrudnienia oczekują najlepsi kandydaci?
Dowiedz się, jak w praktyce wygląda badanie potencjału inwestycyjnego.