Facebook Pixel

Ulubione oferty

Raport płacowy to dokument prezentujący wysokości wynagrodzeń oraz oferowanych benefitów dla określonych profili stanowisk. Przykładowe stanowiska, dla których przeprowadzaliśmy analizę:

  • front-end developer z pięcioletnim doświadczeniem z Warszawy znający np. m.in. dwa popularne w tworzeniu aplikacji webowych frameworki,
  • key Account Manager w branży HR ze znajomością języka angielskiego na poziomie C1,
  • konsultant ds. audytu z dwuletnim doświadczeniem w pracy, w sektorze bankowości.

Dlaczego współpraca z Antal to najlepszy wybór?

Firmy, które korzystają z naszych dedykowanych raportów płacowych, często zwracają uwagę na to, że dane w nich zawarte prezentują poziom stawek najbardziej zbliżony do rynkowego. Pokrywa się on z informacjami uzyskiwanymi podczas rozmów z kandydatami. Zatrudniając ponad 1400 pracowników każdego roku, nauczyliśmy się, że to nie nazwa stanowiska determinuje o wysokości otrzymywanego wynagrodzenia. O wiele ważniejszy jest zakres kompetencji i kwalifikacji, który wnosi do organizacji nowozatrudniona osoba. Nie należy jednak zapominać o otoczeniu biznesowym, które determinowane jest przez dostępność kandydatów, kondycję branży, a także szereg innych czynników, które bierzemy pod uwagę w trakcie opracowywania raportów płacowych.

Porównanie wynagrodzeń i metodologia

Raporty płacowe przygotowujemy biorąc pod uwagę dane pozyskiwanie w trakcie realizacji procesów rekrutacyjnych we wszystkich dywizjach Antal, korzystając z danych wewnętrznych oraz opracowań osób, które na co dzień procesują osoby o zadanym profilu. W najbardziej wymagających przypadkach działania uzupełniamy przez wykonanie wywiadów w grupie docelowej klienta. Indywidualny raport płacowy

Raporty płacowe – jak długo trwa projekt?

Realizacja projektu trwa około dwóch tygodni, a opracowanie raportu płacowego w formie graficznej trzy dni robocze. 

Rozpocznij współpracę

Wyślij zapytanie ofertowe

Zapytanie
Agnieszka Wójcik zdjęcie
Agnieszka Wójcik Communications & Market Research Director

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Od 12 lat związana z sektorem usług doradczych w obszarze rynku pracy. Karierę zawodową rozpoczęła w Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia. Kolejne doświadczenia zdobywała w strukturach czołowych firm rekrutacji i doradztwa personalnego na stanowiskach związanych z zarządzaniem badaniami rynku pracy, public relations oraz marketingiem. W Antal odpowiedzialna jest za obszar market research. Specjalizuje się w analizach biznesowych, realizacji projektów badawczych dla organizacji oraz promocją instytucjonalną.