Employer Branding & Marketing Rekrutacyjny
Nieograniczony dostęp do edukacji, powszechność technologii oraz wzrost wyspecjalizowania pracowników i firm sprawia, że markom coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Rywalizacja zaczyna rozgrywać się na polu wizerunkowym. Dlatego, tak ważne jest by pracodawcy wprowadzali w życie działania, które będą aktywnie kształtować kierunek rozwoju w tym zakresie
Employer Branding to zespół działań zorientowanych na kreowanie silnej i pozytywnej marki zarówno w postrzeganiu wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Przygotowujemy kompleksową strategię działania, rozpoczynając od analizy sytuacji firmy, poprzez dobór narzędzi i zaplanowanie harmonogramu działań, aż do ich wdrożenia. W zależności od specyfiki projektu, działania wspierają także naci eksperci ds. Market Research oraz HR Consulting.
Proponujemy rozwiązania w następujących obszarach:
Badanie wizerunku
Employer Branding
Marketing Rekrutacyjny
Candidate Experience
Prowadzenie wybranych kanałów Social Media
Materiały wspierające rekrutacje
Konsultacje
Usługi szyte na miare - napisz czego potrzebujesz :)
Nasze działania w ramach Employer Branding możemy podzielić na trzy zasadnicze etapy. Z racji tego, że do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, końcowy kształt każdego z nich różni się, w zależności od potrzeb firmy.
Dobra strategia Employer Brandingowa jest oparta na EVP (Employee Value Proposition) tj. wartości dodanej jaką pracodawca oferuje pracownikom.
Dość często spotykamy sie z sytuacją w której, firma zgłasza chęć opracowania strategii wizerunkowej, nie posiadając EVP, polityki benefitowej, opracowanych ścieżek kariery etc. Jesteśmy przygotowani również na taki model współpracy. Jesli efekty potrzebne sa szybko, proponujemy działania w obszarze marketingu rekrutacyjnego.
Marketing Rekrutacyjny zaczyna się od zrozumienia różnicy:
Marketing wychodzący (outbound marketing) to działanie w którym bezpośrednio wychodzimy z komunikacją na zewnątrz, docierając do wybranej gruby docelowej.
Marketing przychodzący (inbound marketing) to działanie polegające na tworzeniu treści, które przyciągają kandydatów do organizacji, poprzez dopasowanie tych treści do zainteresowań oraz ułatwienie ich znalezienia.
Oba rodzaje działań są niezbędne do efektywnej strategii Marketingu Rekrutacyjnego.