Facebook Pixel

Ulubione oferty

Badanie satysfakcji i zaangażowania


Agnieszka Wójcik zdjęcie
Agnieszka Wójcik Market Research & PR Manager

Badanie satysfakcji i zaangażowania to narzędzie, które dostarcza kompletnej informacji na temat aktualnych wskaźników wyznaczających szeroko pojętą aktywność pracowników oraz czynników determinujących jej poziom. Wyniki raportu pozwalają określić nastroje panujące w organizacji, przyczyny nieefektywności i odpływu pracowników, wskazać kierunek inwestycji kadrowych oraz ustalić cele krótko i długoterminowe.

Nasz zespół Market Research do każdego projektu podchodzi indywidualnie, rozpoczynając swoje działania od dogłębnej analizy specyfiki firmy oraz przygotowania narzędzi badawczych. Klientom zapewniamy profesjonalne wsparcie w komunikacji badania w wewnętrznych strukturach. Unikalnym elementem analizy satysfakcji i zaangażowania jest autorska metodologia uwzględniająca specyfikę firmy oraz jej potrzeby.

Eksperci Antal w sposób dokładny i rzetelny prowadzą badania dotyczące satysfakcji i zaangażowania pracowników w organizacjach. Wskazują na obszary, które należy poprawić oraz na te, które działają bez zarzutu. Jeżeli zastanawiasz się, czy wszystko w Twojej firmie działa tak, jak należy - zwrócić się do naszych doświadczonych pracowników. Zaufaj jakości, którą wspólnie budujemy od wielu lat.

Rozpocznij współpracę

Wyślij zapytanie ofertowe

Zapytanie

Dlaczego warto badać satysfakcję i zaangażowanie w pracę?

Zaangażowanie w pracę jest definiowane jako poziom entuzjazmu pracownika w stosunku do zadań przydzielonych mu w miejscu pracy. Jest to poczucie odpowiedzialności, jakie dana osoba ma wobec celów, misji i wizji organizacji, z którą jest związana. Wysoki poziom satysfakcji pracowników w firmie wiąże się z ich “energią” towarzyszącą wykonywanym zadaniom i przywiązaniem do danego miejsca. Skutkuje to lepszymi wynikami biznesowymi, co z kolei przekłada się na większą rentowność, produktywność, zatrzymanie pracowników i ogólną poprawę atmosfery w pracy.

Sprawdź inne usługi Antal:

Istnieje kilka powodów, dla których zaangażowanie w pracę jest ważne. Jednym z najważniejszych jest to, że pozwala ono organizacji osiągać cele i trzymać się swojej wizji. Bez zmotywowanego zespołu, firma może stracić to, co wypracowała przez lata. Utrzymanie zaangażowania wśród pracowników jest dziś prawdziwym wyzwaniem, jeśli pracodawca potrafi sprawić, że ich pracownicy czują się doceniani, prowadzi to do wzrostu ich satysfakcji, a co za tym idzie efektywności.

W dobie rosnących oczekiwań pracowników w zakresie płacy, benefitów oraz szeroko rozumianego docenienia ich - przeprowadzenie badań jest absolutnie kluczowe. Rynek kandydata powoduje, że organizacje aktywnie poszukują metod utrzymania specjalistów przy sobie i jednocześnie chcą otworzyć sobie drogę do rozwijania zespołów poprzez wywoływanie zainteresowania u najbardziej obiecujących chętnych. Aby móc osiągać jak najlepsze wyniki na tym polu - należy bazować na danych: te można otrzymać dzięki bogatemu doświadczeniu zespołu Antal który przeprowadzi dla Państwa badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników.

Dowiedz się, jak w praktyce wygląda badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników.

Rozpocznij współpracę

Wyślij zapytanie ofertowe

Zapytanie
Agnieszka Wójcik zdjęcie
Agnieszka Wójcik Market Research & PR Manager

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Od 8 lat związana z sektorem usług doradczych w obszarze rynku pracy. Karierę zawodową rozpoczęła w Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia. Kolejne doświadczenia zdobywała w strukturach czołowych firm rekrutacji i doradztwa personalnego na stanowiskach związanych z zarządzaniem badaniami rynku pracy, public relations oraz marketingiem. W Antal odpowiedzialna jest za obszar market research. Specjalizuje się w analizach biznesowych, realizacji projektów badawczych dla organizacji oraz promocją instytucjonalną.