Facebook Pixel

Ulubione oferty

Antal Polska dołączył do IAA Polska, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Organizacja IAA Polska jako jedyna w naszym kraju, skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej – reklamodawców, media, agencje mediowe, reklamowe, badawcze i inne podmioty z grupy professional services. W ramach współpracy przewidziana jest kontynuacja współpracy w ramach projektu Marketing Masterminds, którego firma rekrutacyjna jest oficjalnym partnerem i w ramach pierwszej edycji odpowiadała za rekrutację uczestników z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi diagnozy kompetencji i przekazała Uczestnikom Programu wiele bezcennych wskazówek rozwojowych dotyczących ich dalszej kariery. W tym roku oba podmioty planują wiele wspólnych inicjatyw mających na celu ściślejszą współpracę, w ramach której nastąpi wymiana doświadczeń związanych z rekrutacją i HR Consultingiem.

Obszar działania stowarzyszenia jest mi szczególnie bliski, gdyż w mojej codziennej pracy mam przyjemności współpracować z liderami rynku, rekrutując dla nich wysokiej klasy marketingowców. Wierzę, że zdobyta wiedza rynkowa, świadomość potrzeb i kompetencji potrzebnych w obszarze marketingu będzie dużą wartością dla IAAAgnieszka Niebutkowska Client Manager Sales Manager

Cieszymy się, że możemy być częścią  wyjątkowego  projektu jakim jest Marketing Masterminds. To nie tylko ciekawa inicjatywa, ale także misja związana z rozwojem przyszłych liderów. To dla mnie zaszczyt, że zasiadam w kapitule tego programu. – mówi Artur Skiba, Prezes Firmy Antal. 

Po doświadczeniu niezwykle udanej współpracy przy projekcie Marketing Masterminds, jeszcze bardziej cieszymy się z dołączenia firmy Antal do grona naszych członków. Tym samym wzmacnia się reprezentacja kurii professional services i z jeszcze większą siłą będziemy mogli realizować inicjatywy na rzecz dialogu branżowego i zrównoważonego kształtowania rynku komunikacji marketingowej.  - mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska

Więcej informacji o Stowarzyszeniu: IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy


Masz pytania? Skontaktuj się z autorem: