Antal Polska dołączył do IAA Polska, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
Organizacja IAA Polska jako jedyna w naszym kraju, skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej – reklamodawców, media, agencje mediowe, reklamowe, badawcze i inne podmioty z grupy professional services. W ramach współpracy przewidziana jest kontynuacja współpracy w ramach projektu Marketing Masterminds, którego firma rekrutacyjna jest oficjalnym partnerem i w ramach pierwszej edycji odpowiadała za rekrutację uczestników z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi diagnozy kompetencji i przekazała Uczestnikom Programu wiele bezcennych wskazówek rozwojowych dotyczących ich dalszej kariery. W tym roku oba podmioty planują wiele wspólnych inicjatyw mających na celu ściślejszą współpracę, w ramach której nastąpi wymiana doświadczeń związanych z rekrutacją i HR Consultingiem.
Obszar działania stowarzyszenia jest mi szczególnie bliski, gdyż w mojej codziennej pracy mam przyjemności współpracować z liderami rynku, rekrutując dla nich wysokiej klasy marketingowców. Wierzę, że zdobyta wiedza rynkowa, świadomość potrzeb i kompetencji potrzebnych w obszarze marketingu będzie dużą wartością dla IAA – Agnieszka Niebutkowska Client Manager Sales Manager
Cieszymy się, że możemy być częścią wyjątkowego projektu jakim jest Marketing Masterminds. To nie tylko ciekawa inicjatywa, ale także misja związana z rozwojem przyszłych liderów. To dla mnie zaszczyt, że zasiadam w kapitule tego programu. – mówi Artur Skiba, Prezes Firmy Antal.
Po doświadczeniu niezwykle udanej współpracy przy projekcie Marketing Masterminds, jeszcze bardziej cieszymy się z dołączenia firmy Antal do grona naszych członków. Tym samym wzmacnia się reprezentacja kurii professional services i z jeszcze większą siłą będziemy mogli realizować inicjatywy na rzecz dialogu branżowego i zrównoważonego kształtowania rynku komunikacji marketingowej. - mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska.
Więcej informacji o Stowarzyszeniu: IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy