Facebook Pixel

Ulubione oferty

Antal rozwija segment badań rynkowych. Kierunek: zgłębienie sektora IT

Od 2016 roku w Antal funkcjonuje dywizja specjalizująca się w badaniach rynku. W ofercie zespołu Antal Market Research znajdują się usługi dla pracodawców, jak badania wynagrodzeń, wizerunku pracodawcy czy potencjału inwestycyjnego. Realizując projekty konsultanci wykorzystują zarówno ilościowe techniki dotarcia do wybranych grup docelowych, jak i jakościowe metody umożliwiające pogłębienie zakresu badawczego. W czerwcu 2017 do dywizji dołączyła ekspert z zakresu rekrutacji w obszarze IT, specjalizująca się w analizach rynku IT. Iwona Gregorowicz objęła funkcję Market Advisora w ramach rozwoju bieżących obowiązków na stanowisku konsultanta Antal IT Services.

Duża dynamika rozwoju branży IT przekłada się na znaczny wzrost potrzeb klientów w zakresie kompleksowych badań uwzględniających specyfikę bardzo wąskich nisz w obszarze IT. Stąd decyzja o zwiększeniu zespołu Antal Market Research w tej dyscyplinie – tłumaczy Agnieszka Wójcik, menedżer Antal Market Research.

Iwona Gregorowicz związana jest z branżą usług HR od 2012 roku. Z sukcesem realizuje projekty rekrutacyjne, specjalizując się w procesach dotyczących obszaru software developmentu: .NET, Java, SQL, C, C++, C#, PHP, JavaScript, PL/SQL. Prowadzi także rekrutacje i analizy stanowiskowe w zakresie takich ról jak: technical leader, BI Specialist, System/Business Analyst.

Posiada również doświadczenie w obszarze rekrutacji w niszowych technologiach, jak: GraphTalk A.I.A. czy Guidewire.

Gregorowicz będzie zarówno wspierać pracodawców z branży IT w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, jak i pełnić rolę doradczą w zakresie zagadnień HR i realizacji raportów.

Obserwacje Antal wskazują, że dobra sytuacja gospodarcza wpływa na coraz częstsze decyzje firm o inwestycjach lub reinwestycjach w Polsce. W związku z tym rosną potrzeby dostarczania kompleksowych badań rynkowych – w tym aspekcie HR idzie śladami marketingu, gdzie badania konsumenckie oraz analizy podaży i popytu w poszczególnych lokalizacjach są podstawą do realizacji kolejnych działań biznesowych. Dodatkowo rosnąca presja płacowa wymusza na pracodawcach bieżące monitorowanie rynku w zakresie oferowanych pracownikom wynagrodzeń i benefitów. Wymagana jest specjalistyczna wiedza o poszczególnych grupach pracowniczych i uwzględnienie dywersyfikacji branżowej. Coraz częściej firmy decydują się również na zlecenie profesjonalnych badań opinii o pracodawcy, aby wdrażane działania employer brandingowe były jak najlepiej dostosowane i efektywne.

 Złóż zapytanie ofertowe na usługę badania rynku

Masz pytania? Skontaktuj się z autorem: