Facebook Pixel

Ulubione oferty

Antal wraz z Cushman & Wakefield wprowadza nową usługę badawczą – Employee Communication Pulse

Antal wraz z Cushman & Wakefield wprowadza do swojej oferty nową usługę badawczą – Employee Communication Pulse. Dzięki usłudze możliwe będzie nie tylko zbadanie potrzeb pracowników, ale i zadbanie o zdrowe i efektywne środowisko pracy oraz wsparcie menedżerów w zdalnym zarządzaniu w czasie COVID-19.

Firmy wkładają dużo zaangażowania i wysiłku, żeby dostosować się do nowych warunków pracy zdalnej w czasie pandemii. Aby efektywnie realizować zadania w tak trudnym otoczeniu biznesowym, muszą zadbać o dobrostan psychiczny i fizyczny pracowników. Co warto zrobić, aby wesprzeć zespoły w obecnej sytuacji? Jak zadbać o komunikację wewnętrzną podczas epidemii? Jak pomóc menedżerom w budowaniu motywacji, a jednocześnie sprawnym monitorowaniu wykonywanych działań? Firma rekrutacyjna Antal wraz z międzynarodową firmą doradczą Cushman & Wakefield wprowadza na rynek nowy produkt badawczy pod nazwą Employee Communication Pulse. Usługa ma pomóc szefom HR i osobom odpowiedzialnym za zarządzanie zasobami ludzkimi w znalezieniu skutecznych rozwiązań mających na celu poprawę komunikacji wewnętrznej oraz zwiększenie efektywności pracy zdalnej.

Otrzymujemy sygnały z rynku, że organizacje nie są w stanie w pełni określić, czy ich pracownicy dysponują niezbędnymi narzędziami komunikacji, czy czują się doinformowani i czy znają swoje cele – dlatego przygotowaliśmy nowe badanie Employee Communication Pulse, przygotowane z myślą  o pracodawcach, którzy chcą wesprzeć swoich pracowników, a jednocześnie zwiększyć efektywność pracy w organizacji – mówi Agnieszka Wójcik, Market Research & Strategic Partnerships Manager, Antal. 

Badanie Employee Communication Pulse ma formę kilkuminutowej ankiety online, która pomoże zarządom i działom HR szybko uzyskać wgląd w to, w jakim zakresie pracownicy uzyskują wsparcie, czy cele biznesowe są dla nich jasne i co można zrobić, żeby zwiększyć efektywność ich działań. Ankieta daje szybką informację zwrotną na temat wpływu pracy z domu na pracownika i pracodawcę. Badanie jest realizowane ciągu w pięciu dni roboczych. 

Niezwykle istotne jest stałe monitorowanie nastrojów panujących wewnątrz organizacji i weryfikacja tego, czy w czasie zagrożenia związanego z rozprzestrzenianiem się wirusa, pracodawca w wystarczający sposób przekazuje informacje o podejmowanych działaniach i czy dostarcza właściwych narzędzi i wspiera pracowników w realizacji ich zadań. Bardzo ważna w obecnych czasach jest rola menedżerów średniego szczebla i ich umiejętności w zakresie motywowania pracowników i jednoczesnego monitorowania ich pracy w ramach zdalnego wykonywania obowiązków – dodaje Agnieszka Wójcik.

Szczegóły dotyczące usługi badawczej Employee Communication Pulse można znaleźć na stronie: https://tiny.pl/7qbfr


Masz pytania? Skontaktuj się z autorem: