Facebook Pixel

Ulubione oferty

Wsparcie działu rekrutacji

Case Studies

Wsparcie działu rekrutacji

Story Story

Partnerstwo RPO z globalnym liderem marki spożywczej miało na celu zapewnienie kompleksowego wsparcia rekrutacyjnego w działach takich jak Sprzedaż, Planowanie Finansowe, HR i Marketing. Krakowski oddział rozwija się na lokalnym rynku od ponad trzech lat przenosząc procesy, rozbudowując działy i obsługując rekrutacje na zastępstwa.


Cel i wyzwanie Cel i wyzwanie

Celem było przeprowadzenie niezależnych procesów rekrutacyjnych end-to-end z wykorzystaniem narzędzi dostępnych wewnątrz organizacji. Ze względu na zakładany czas trwania projektu, bardzo ważne było intensywne pozyskiwanie kandydatów, a także pełnienie roli doradcy dla menedżerów klienta. Jednym z wyzwań było przeprowadzenie poufnej rekrutacji.

Plan działania Plan działania

Zdecydowano się na usługę abonamentową, co pozwoliło na płynne uzupełnianie luk kadrowych w kluczowych momentach procesu, takich jak nagłe choroby osób z zespołu HR klienta. 

Zaplanowano, że rekruter Antal będzie odpowiedzialny za zatrudnianie m.in. Team Leaderów do działu HR Ops, co w efekcie przyczyniło się do usprawnienia struktury i znacznego odciążenia innych Team Leaderów wewnątrz organizacji.


Przebieg Przebieg

Wykorzystanie rekrutera on-site w modelu RPO umożliwiło podjęcie działań rekrutacyjnych w ramach rekrutacji poufnych. Obecność konsultanta wpasowanego w strukturę firmy pozwoliła nam na znacznie sprawniejsze zapoznanie się ze specyfikacją stanowiska i skuteczniejsze dotarcie do potencjalnych kandydatów. Całokształt podjętych działań pozwolił nam zminimalizować liczbę rozmów kwalifikacyjnych i zaowocował szybkim zatrudnieniem kandydatów.

Efekty Efekty

W ciągu dwóch tygodni przeprowadzono rozmowy z pięcioma kandydatami. Czterech z nich otrzymało oferty pracy od klienta, a trzech z nich zostało zatrudnionych.


Unikalność Unikalność

W przypadku tego klienta ważna była ścisła współpraca ze studiami wewnątrz organizacji i pełna autonomia w zakresie planowania stanowisk, oferowania kandydatów, korzystania z narzędzi oraz sposobu i przebiegu pracy z Hiring Managerami.

2 tygodnie trwania projektu

5 kandydatów na rozmowach

3 kandydatów zatrudnionych

Pod wrażeniem?

Zacznij swoją
historię

Zapytanie