Facebook Pixel

Ulubione oferty

Zwiększone zapotrzebowanie na pracowników w związku z wprowadzeniem nowej usługi

Case Studies

Zwiększone zapotrzebowanie na pracowników w związku z wprowadzeniem nowej usługi

Story Story

Jeden z naszych międzynarodowych klientów z branży bankowości rozwijał swoje działy operacyjne o kilkudziesięciu nowych specjalistów z obszaru wsparcia i obsługi klienta. Istotą nawiązanej współpracy RPO, było wejście konsultantów Antal w struktury wewnętrzne firmy. Ten czynnik, umożliwił nam lepsze zrozumienie potrzeb klienta i pozwolił na bardziej rozbudowaną pracę operacyjną.


Cel i wyzwanie Cel i wyzwanie

Potrzeba Klienta była pilna, ze względu na nowo wprowadzone produkty i stale zwiększającą się liczbę konsumentów do obsługi. Kluczowe było dla nas możliwie najszybsze zmapowanie rynku w całej Polsce i zdobycie wystraczającej puli kandydatów w krótkim czasie. Dodatkowo, firma potrzebowała zasilić szeregi nie tylko w centralnych siedzibach, ale również w trudnych, niszowych lokalizacjach na terenie całej Polski.

Plan działania Plan działania

Wejście w struktury wewnętrzne klienta, zapewniło nam bezpośredni dostęp do systemów i baz kandydatów. Dzięki temu, konsultanci Antal mogli skupić się przede wszystkim na dokładnym przeanalizowaniu potencjału posiadanych już w bazie kandydatów i wsparciu operacyjnym w prowadzeniu pełnego procesu rekrutacyjnego. Podstawą współpracy było również stworzenie przez onsite rekrutera wspólnie z managerami treści ogłoszeń, które zainteresują i zachęcą aktywnych kandydatów zewnętrznych i wewnętrznych do aplikowania. W tym samym czasie rozpoczęliśmy poszukiwania pasywnych kandydatów z całej Polski i zachęcaliśmy ich do wzięcia udziału w rozmowach rekrutacyjnych.


Przebieg Przebieg

Onsite rekruter był odpowiedzialny kompleksowo za cały proces rekrutacyjny dla działu operacyjnego obsługi klienta. Aby osiągnąć założony poziom zatrudnień, zminimalizować pojawiające się trudności oraz zoptymalizować nasze działania, kluczem było utrzymywanie stałego, regularnego kontaktu z HR Business Partnerami oraz innymi rekruterami po stronie klienta. Praca bezpośrednio wewnątrz organizacji, pozwoliła nam na bardziej otwarty, swobodny kontakt, dzięki czemu mogliśmy na bieżąco dostosowywać strategie naszych działań do pojawiających się zmian, czy nowych potrzeb.  

Onsite rekruter odpowiadał za wstępne rozmowy z aktywnymi kandydatami i umawianie ich na spotkania z managerami. Był także odpowiedzialny za pozyskiwanie kandydatów z portali jak LinkedIn i zachęcanie ich do aplikowania na ogłoszenia klienta. Onsite rekruter wraz z całym zespołem HR i managerami zachęcali pracowników do udziału w programie wewnętrznych poleceń, co przyczyniło się do znacznego zwiększenia puli kandydatów.

Efekty Efekty

Klient zatrudnił wielu nowych, wykwalifikowanych pracowników w kilkunastu miastach w Polsce, a dodatkowo zaoszczędził cenny czas. Podczas gdy onsite rekruter działał wewnątrz firmy przeprowadzając kolejne procesy rekrutacyjne, klient miał czas na zatrudnienie zespołu rekruterów.


Unikalność Unikalność

Konsultant Antal był w stałym kontakcie z hiring managerami, aby dopełnić wszelkich starań i zarządzać kandydatami w taki sposób, aby proces przebiegł szybko, ale z zachowaniem jakości. Po udanych spotkaniach rekrutacyjnych konsultant odpowiadał także za składanie ofert i wszelkie formalności związane z zatrudnieniem. Konsultant dbał także o candidate experience, nie zapominając o informacjach zwrotnych dla wszystkich uczestników projektu. Przy wysokim wolumenie umawianych spotkań potrzebne było sprawne priorytetyzowanie zadań oraz ustrukturyzowanie całego przebiegu procesu.

Pod wrażeniem?

Zacznij swoją
historię

Zapytanie